Archief - [TK] Fujitsu-Siemens Amilo A1640

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JesterKe

Legacy Member
Fujitsu-Siemens Amilo A1640
AMD Sempron 3000+
512MB DDR
60GB HD
DVD-RW
Ethernet & Modem
VGA & S-video uitgang
3x USB 2.0
1x PCMCIA
15,4" Widescreen (1280x800)
Azerty Keyboard
Touchpad incl. scrollpad
Windows XP Home Edition Licentie
(echter niet geinstalleerd er staat momenteel XP Pro op)

http://www.ldlc.com/photo/PB0002758...000-512-mo-60-go-15-4-tft-dvd-rw-dl-wxph.html

Toestel in zeer goede algemene staat, idem batterij.
Uiteraard zijn er links en rechts wat gebruikssporen, maar allezins zeer minimaal. Enige opmerking, de bijgeleverde kabel van de stroomadapter tot het stopcontact raakte verloren en werd vervangen door een wit/beige exemplaar terwijl dit origineel een zwart was. Dit heeft uiteraard geen enkele invloed op de werking van het toestel.

Richtprijs: € 350
Minimumprijs: € 300

seakertje

Legacy Member
enkele vraagjes :
- hoelang gaat de batterij nog mee, bij gewoon gebruik (surfen)?
- de windows cd xp home bijgeleverd? (wss oem versie bij aankoop erbij gekregen)?
- geheugen : 2x 256 of 1 x 512? (dus is er nog een slot vrij om uit te breiden)?
- gebruiksspren, wat krasjes zoals dat bij iedere laptop normaal is? geen krassen op scherm, en toetsenbord in optimale staat?
- kan je eigen fotos posten?

groeten,

JesterKe

Legacy Member
Batterij gaat ongeveer anderhalf uur tot 2 afhankelijk met wat je bezig bent mee, het is nieuwe batterij werd door Fujitsu Siemens gratis veranderd enkele maanden terug wegens te onbetrouwbaar.

geen XP home cd erbij, maar je kan die uiteraad bittorrent ofzo, gezien je deze legaal mag installeren met de licentiesticker die er op plakt...

ik denk dat het 2x 256 is maar heb het toestel nog nooit opengevezen, zal er morgen een cpu-z op laten draaien om te zien wat dit aangeeft.

krasjes op de behuizing, absoluut niet het scherm en toetsenbord is als nieuw.

foto's kunnen gemaakt worden, wel even geduld, moet eerst men digicam opladen.

ebay

Legacy Member
Hallo, bod hier van 250 euro afgehaald.
Weet dat het onder minimumprijs is, maar beter dan niks hé.
Je ziet maar wat je er mee doet.
Mvg.

tomvanhouche

Legacy Member
wanneer sluit je af? heb interesse maar wil eerst weten wat ik vr mijne kan krijgen

JesterKe

Legacy Member
't is inderdaad een begin, 'k had er echter wel graag de minimumprijs van 300 voor gehad, gezien de algemene goed conditie.

Hoogste bieder op vrijdag om 22u00 gaat met de hoofdprijs lopen. Afhalen kan onmiddellijk in het weekend, indien gewenst.

JesterKe

Legacy Member
nope zit er niet op, je moet werken met een PCMCIA kaartje. 'k heb er een D-linkje in gebruikt maar dat heeft nu helaas andere doeleinden en wordt er dus niet bij verkocht.

tomvanhouche

Legacy Member
300€ ergens afgesproken onder voorbehoud, weet morgen te bevestigen

JesterKe

Legacy Member
genoteerd, vergeet niet te bevestigen voor 22u of je valt uit de boot...

grtz
Tom

ebay

Legacy Member
JesterKe zei:
genoteerd, vergeet niet te bevestigen voor 22u of je valt uit de boot...

grtz
Tom


Hoe zit dat hier nu ineen, want ik kan ni volgen op't moment?

JesterKe

Legacy Member
Hoogste bieder om 22u, dus binnen 1u15min, die krijgt de laptop.

Tomvanhouche heeft een bod onder voorbehoud gedaan, als hij niet bevestigt voor 22u, dan ben jij de hoogste bieder.

JesterKe

Legacy Member
THE END
--------

Ebay, hoogste bod 250EUR. De laptop is yours. Graag PM voor verdere afhandeling.

tomvanhouche

Legacy Member
Zal wss verkocht zijn aan ebay maar moest gisteren ineens dringend weg daarmee dat ik niet heb kunnen bevestigen :s

Wil dus nog altijd 300€ bieden maarja volgens de regels is hij verkocht.
Je ziet maar wat je ermee doet

ebay

Legacy Member
Is inderdaad verkocht, wordt deze namiddag afgehaald.
Had jij je bod bevestigd, dan had ik misschien wel hoger geboden, maar zo gaat dat men biedingen zeker?

JesterKe

Legacy Member
kan daar indeed niks aan toevoegen, tenzij dat ik nog zo'n tweede laptop heb en ondertussen overweeg om deze ook weg te doen.

Wou hiermee nog wat experimenteren (Mac OS X op pc), maar dat wilt blijkbaar niet lukken met dat type. Hij is in wat mindere staat, heb hier geen vervangbatterij voor gekregen en de behuizing is wat meer gekrast, en ook op de binnenkant zijn er wat zwarte strepen op de zilveren behuizing. En het PCMCIA slot van de eerste heeft zo'n plaatje om ervoor te zorgen dat er geen stof in kan, dat ben ik van deze kwijtgespeeld, maar de dag vandaag heeft iedereen daar wel een wireless kaartje insteken denk ik dus ook niet een overdreven probleem. Verder binnenin is hij ook in goede staat en functioneert hij nog prima. Heeft dezelfde features uiteraard, is exact hetzelfde model. Moet hem nog verder leegmaken en zal de batterijduur dan eens testen als je geinteresserd bent.

Prijszetting: als ik dezelfde prijs krijg als diegene die nu weg is ben ik een gelukkig man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan