shevchenko
Legacy Member
Zoals in title vermeld verkoop ik deze kaart.
Staat een Zalman koeler op. Kaart is dus altijd zeer goed gekoeld geweest. Beschikt over 2xdvi uitgang plus tv-out. Garantie is verlopen.
http://www.overclockersclub.com/reviews/forsa_7900_gt/
Minimumprijs is 75 euro.
Meeneemprijs is 85 euro.
Versturen kan op kosten en risico van de koper.
Ophalen kan natuurlijk ook altijd.
Groeten
Staat ook op tones
Staat een Zalman koeler op. Kaart is dus altijd zeer goed gekoeld geweest. Beschikt over 2xdvi uitgang plus tv-out. Garantie is verlopen.
http://www.overclockersclub.com/reviews/forsa_7900_gt/
Minimumprijs is 75 euro.
Meeneemprijs is 85 euro.
Versturen kan op kosten en risico van de koper.
Ophalen kan natuurlijk ook altijd.
Groeten
Staat ook op tones