Archief - [TK] Elsa ECOMO 751 21" monitor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metalhead

Legacy Member
Ik verkoop hier een 21" scherm van het merk ELSA, model 751.
Doe het weg omdat ik het toch niet meer gebruik en anders toch maar stof zal vergaren. Scherm is een 4 1/2 jaar oud.
Scherm is volledig in orde, heb het vorig jaar nog laten nakijken.
Kleur : blauw/zilver (waarvan aan de linkerzijkant een beetje verf af is).
Specs :

Display-Typ Bildschirm / CRT
CRT-Typ FD Trinitron - Schlitzmaske
Integrierte Peripheriegeräte USB Hub
Breite 49.7 cm
Tiefe 53.7 cm
Höhe 51 cm
Gewicht 32 kg
Farbe Weiß
Lokalisierung Englisch, Deutsch, Französisch
Kompatibilität PC, Mac
Display
Diagonalabmessung 21"
Sichtbare Bildfläche 19.1"
Punktabstand / Pixelabstand 0.24 mm
Max. Auflösung 2048 x 1536 / 81 Hz
Max. Bildwiederholungsrate (V x H) 160 Hz x 130 kHz
Videobandbreite 356 MHz
Gespeicherte Einstellungen 2048 x 1536 / 81 Hz
1920 x 1440 / 86 Hz
1600 x 1200 / 102 Hz
1280 x 1024 / 119 Hz
1152 x 864 / 127 Hz
1024 x 768 / 156 Hz
800 x 600 / 160 Hz
640 x 480 / 160 Hz
1280 x 1024 / 100 Hz
1024 x 768 / 100 Hz
1152 x 864 / 75 Hz
Bildschirmbeschichtung Hartbeschichtung
Schnittstelle VGA (HD-15)
Bild
Seitenverhältnis des Bildes 4:3
Videoeingang
Analoges Videosignal RGB
Erweiterung / Konnektivität
Schnittstellen 4 x USB - USB Typ A, 4-polig - 4
1 x USB - USB Typ A, 4-polig - 1
Verbindungen 1 x Display / Video - VGA - HD D-Sub (HD-15), 15-polig - 1
5 x Display / Video - VGA - BNC - 5
Verschiedenes
Enthaltene Kabel 1 x Videokabel
1 x USB-Kabel
Produktzertifizierungen Plug and Play, CE, CSA, TUV, DDC-1, DDC-2B, DDC-2Bi, DEMKO, DOC-B, EPA Energy Star, NEMKO, NUTEK, SEMKO, TCO '99, VCCI-I, VESA DPMS
nach obenStromversorgung
Formfaktor Integriert
Erforderliche Netzspannung Wechselstrom 100/240 V ± 10% ( 50/60 Hz )
Leistungsaufnahme im Betrieb 180 Watt
Stromverbrauch Standby/Ruhezustand 10 Watt

Vaste meeneemprijs : 50€.
Kan enkel afgehaald worden (lijkt me logisch, gezien het gewicht), of ik kan het eventueel brengen indien niet te ver.
Ik zal later wat foto's nemen.
Ik woon in Voeren (regio Zuid-Limburg).

gravendelver

Legacy Member
Lommel te ver om te komen brengen?

Indien niet bied ik €50

Metalhead

Legacy Member
Leopoldsburg ligt niet in de buurt maar ik kan het eventueel brengen, mits een kleine compensatie voor de naft.

Metalhead

Legacy Member
gravendelver zei:
Lommel te ver om te komen brengen?

Indien niet bied ik €50

Lommel is me te ver van hieruit, ben ik 1,5 uur onderweg.
Ergens afspreken kan wel, vb Hasselt ofzo.

Ik maak morgenvroeg wat actuele pics, met scherm in werking.

XerberuZ

Legacy Member
50 € dan kleine compensatie naft ( ge rijd toch ni me ne V8 ofzo he :) )
of indien ge iets kunt gebruiken uit mijne sig laat maar iets weten
pm me maar voor verder contact

Metalhead

Legacy Member
OK, is in orde.
Zal een Pm sturen voor verdere afhandeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan