Archief - [TK] E6600, Sapphire X1900XT, MSI 7900GTO

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metalhead

Legacy Member
Wegens upgrades heb ik nog wat hardware te koop.

1. Core 2 Duo E6600, tray :

Goeie klokker, tray versie.
Stepping L630A767.

3600Mhz / 1.32V
3700Mhz / 1.37V

draaide ie gemakkelijk op mijn systeem met WC.

2. Sapphire X1900XT

Retail versie met alle toebehoren.
Kaart is van April 2006 (factuur is aanwezig) en 100% in orde.

http://www.sapphiretech.com/ge/products/products_overview.php?gpid=137&grp=3

Kan, indien nodig, geleverd worden met een EK-FCX1900 full cover waterblok.
http://www.aquatuning.de/product_info.php/info/p1501_EK-Water-Blocks-EK-FCX1800-1900---ATI.html


3. MSI 7900GTO :

Eveneens retail met alle toebehoren.
Kaart is van Oktober 2006 (factuur is eveneens aanwezig) en 100% in orde.

http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1064&maincat_no=130&cat2_no=136

Prijzen :

1. Minimum : 100€ excl. verzendkosten
Meeneemprijs : 110€ excl. verzendkosten

2. Minimum : 100€ excl. verzendkosten
Meeneemprijs : 110€ (140€ met EK waterblok) excl. verzendkosten

3. Minimum : 100€ excl. verzendkosten
Meeneemprijs : 110€ excl. verzendkosten


Prijzen zijn duidelijk, dus gelieve NIET onder de minimumprijs te bieden.
Prijzen zijn EXCL. verzendkosten.
Koper betaalt de verzendkosten, en kan zelf kiezen hoe hij het verzonden wilt hebben (normaal, aangetekend..)
Ik woon in Voeren, kan aldaar afgehaald worden (na afspraak)

Niet bieden per PM, deze worden genegeerd.
Indien je vragen hebt, kan je ze gewoon hier stellen.

Hitm@n

Legacy Member
is er ook een cooler bij die e6600?
Geen problemen mee?Zie dat je hem al oc hebt gehad..

Metalhead

Legacy Member
Neen,
bij tray versies wordt geen koeler meegeleverd.
Heb ook geen koeler meer liggen, wel nog een waterblok, indien gewenst.

mega_stihl

Legacy Member
€100 excl onder voorbehoud op de 7900gto, moet eerst zien mijn ex-graka te verkopen (het is duidelijk een GTO en geen GT hè?)

Kenshi

Legacy Member
Garantie / Factuur cpu ?
Waar aangekocht.

Max OC die je getest hebt ?

Metalhead

Legacy Member
Factuur heb ik normaal gezien hier nog ergens liggen, moet eens zoeken.
Heb niet verder getest dan 3.7Ghz, maar gezien het lage voltage dat hij nodig had, zal ie nog wel hoger kunnen.
VID is 1.2625V, als ik het goed heb.

mega_stihl

Legacy Member
mega_stihl zei:
€100 excl onder voorbehoud op de 7900gto, moet eerst zien mijn ex-graka te verkopen (het is duidelijk een GTO en geen GT hè?)

vervalt, sorry :)

Mr San Diego

Legacy Member
welk waterblok heb je daar voor die cpu, verkoop je deze appart

Fartman

Legacy Member
bod 100€ op die 7900gto

tot wanneer gaat de garantie specifiek? zit er een 6-pin aansluiting bij voor voeding?

Metalhead

Legacy Member
Mr San Diego zei:
welk waterblok heb je daar voor die cpu, verkoop je deze appart


Aquaxtreme MP05-SP LE

http://www.aquatuning.de/product_in...05-SP-Limited-Edition-universal--delrin-.html
http://www.petrastechshop.com/aqmpspliedun.html

Fartman zei:
bod 100€ op die 7900gto

tot wanneer gaat de garantie specifiek? zit er een 6-pin aansluiting bij voor voeding?

Factuur is van 12/10/2006, dus nog 10 maanden garantie.
Yep, zit een adapter van 4-pin molex > 6-pin PCI-E.
Bod genoteerd.

Fartman

Legacy Member
srry moet mn bod intrekken, had al andere deal lopen en die persoon rekent op my :)

veel succes!!

Metalhead

Legacy Member
Men moet wel weten wat men wilt, hé.
Van de verkopers wordt verwacht dat zij zich aan de regels houden, dus geldt dit ook voor de potentiële kopers.

4.) Bieden is kopen , tenzij er verborgen gebreken zijn.

Maar goed,
daar kan ik niks tegen beginnen, en ik wil den onnozelaar ook niet gaan uithangen en dit aan de mods melden.

Ik sluit af op zondag 16/12/2007 om 20.00 uur.

DuffBman

Legacy Member
dit komt door mij
ik begrijp hem dat hij hier ook bood maar ik was hier niet van op de hoogte en heb dan maar meteen men moederbord ook weggedaan rekenende op zijn bod maar dat wist hij niet en om alles op te lossen komt hij zen bod na bij mij
hopende je hiermee niet in de problemen te brengen
mvg Bman

Metalhead

Legacy Member
Hey,
geen enkel probleem.
Waarom zou ik jouw de schuld moeten geven?
Je probeert ook maar je spullen te verkopen, net zoals vele anderen.

RocKer

Legacy Member
Hi Metalhead;)

met welk ram was die 3.6/7ghz,en da was op water?

Je hebt een PM.

Metalhead

Legacy Member
Hey, lang geleden.

Getest op Abit QuadGT met 2*1024 Crucial Ballistix PC6400, 4-4-4-12.
Ja,
getest met waterkoeling.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan