Archief - [TK] Divers (CPU, mobo, RAM)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terrorist_Hell

Legacy Member
X2 4200+ S939 tray

Factuur 30/07/2007, Informatique.nl. Overclockt op lucht, stabiel 2.75Ghz.
Min. €45 incl., meeneem €60 incl.
Reden voor verkoop: aankoop nieuwe CPU.

MSI K8NGM2-L

Geen factuur. Defecte IDE-poorten. Doos + originele toebehoren.
Min. €20 incl., meeneem €30 incl.
Reden voor verkoop: aankoop nieuw mobo.

3*512MB DDR400 Corsair CL2.5

Geen factuur. Draait 250Mhz FSB stabiel.
Meeneem €50 incl. voor 3 latten; per lat €20 inclusief.
Reden voor verkoop: aankoop nieuwe RAMs.

--------------------

Regels: geen off-topic, geen biedingen onder minimum, etc. zoniet report! Betaling via overschrijving of aan huis. Geen vaste verkoopdatum, ik behoud me het recht de verkoop af te annuleren om eender welke reden. Verzending gebeurt standaard met Kilopost, bij aanvraag ev. aangetekend of verzekerd.

Zitaki

Legacy Member
Timings van die RAM op 200 Mhz en std voltage (2.6 dacht ik) aub.?

Nightfall

Legacy Member
512MB DDR400 Corsair CL2.5

30€ incl voor 2 latjes

Chris_147

Legacy Member
Bod van 45 euro incl op de CPU onder voorbehoud.
Ik bied namelijk ook op een andere pc, maar daar is het redelijk stil van de verkoper zijn kant.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Genoteerd, maar ik wens liever €45 incl. minimum.

Ter verduidelijking, ik kan ook pas tot verzending overgaan wanneer ik mijn nieuwe componenten binnen heb.

DAVID@2

Legacy Member
ik wil 45incl bieden maar dan moet ik wel zekers zijn dat ik ze heb.
wanneer zou je kunnen afhandelen?

Terrorist_Hell

Legacy Member
Als ik m'n nieuwe pc binnen heb, kan tegen eind van de week zijn. Anders kan ik niks doen :p

Terrorist_Hell

Legacy Member
Laatste up!

Huidige biedingen:
- 3*512MB €45 incl. David@2
- X2 4200 €45 incl. Chris_147 (voorbehoud)

Chris_147

Legacy Member
Ik ga mijn bod annuleren.
Heel misschien later toch nog interesse, maar dan stuur ik wel een PM indien niet verkocht.

Terrorist_Hell

Legacy Member
Ok, aangezien Chris de CPU momenteel niet langer wenst, doe ik 'm weg voor €50 inclusief meeneemprijs!

Staat nu ook op Tones aangeboden.

Hitm@n

Legacy Member
Ok goed dan koop ik hem voor 50 euro..
weet juist nog niet hoe we het gaan doen,verzenden of zou jij hem eventueel kunnen brengen in poperinge?
Mijn schoonouders zijn van daar dus denk dat dat het makkelijkste is..

[email protected] add me op msn voor het te regelen...

ZITORA

Legacy Member
staat op tray dus???
zeker vragen of er nog garantie op zit / factuur

Terrorist_Hell

Legacy Member
Tray = zonder cooler. Lees openingspost, factuur is aanwezig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan