Archief - [TK] Defecte laptop toshiba S1800-100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white_steam

Legacy Member
[TK] Defecte laptop toshiba S1800-100

Deze is defect, start niet meer , denk cpu kapot ?
Was een celeron 800mhz die eronder zit
Standaard had deze 128mb pc 100 sodimm ram
Maar deze heeft nu 2x 256 sodimm zitten,
harddisk van 15 gig 4200rpm

Dus :

Ik verkoop em liefst in geheel zodoende iemand em kan gebruiken voor onderdelen? scherm is herbruikbaar bv, ram, en hd, eventueel ook de cd drive
Ik heb ook een Netwerk kaartje van SMC 10/100 pmcia voor erbij te smijten

Indien intresse bied maar gerust, eventueel aparte onderdelen

regio gent/wondelgem

wegens leeftijd geen factuur meer ...

grtz white

*indien verkoopprijs me niet aanstaat, gaat deze dan ook nie door

Is tekopen in de staat waarin deze staat, op eigen risico "mits ik nie weet wat eraan is, de hd en de ram 2x 256sodimm zijn perfect in orde, alsook et schermpje, ....

otzi

Legacy Member
hoi
dien adapter van u toshiba zou da dezelfde zijn als de satellite a10?
mijn is stuk dermee da ik een zocht ^^
greetz

white_steam

Legacy Member
adaptor gegevens :

ac adaptor model : adp-60fb
input : ac 100-240v 50-60hz 128-168va
output : dc15v 4A

ibliss

Legacy Member
een richtprijske? eventueel wil ik wel eens iets riskeren om een diy-beamer ineen te foempen, maar dan moet het een aanvaardbare prijs zijn uiteraard, kans is zeer reel dat het ni lukt om da ineen te smijten, gezien mijn 2 linkse poten :)

white_steam

Legacy Member
lol@ ibliss

euhm , heb nie direct een prijs in gedachten, geef gewoon een bod, "tis voor geheel het spel zekers e?"

en ik zie wel

white_steam

Legacy Member
info ivm ramlatjes :

2x identieke 256 sd sodimm latjes

Sony MT8LSDT3264HG-10EB1 VAIO PCG 256MB RAM 100MHZ cl2

white_steam

Legacy Member
das te weinig, da weetje zelf ook...

2x 256 sodimm waar je ver nie aangeraakt,
Netwerkkaartje pmcia, hd van 15 gig, en scherm is nog perfect in orde, toetsenbord ook, lader zit erbij, batterij, tis gewoon eens kijke intern wat juist et probleem is,

geen onzin aub dank u....

otzi

Legacy Member
hmmz blijkbaa rheb ik ook dezelfde adapter model :D
maar bij u staat 128-168va en bij mij 1.5a
mja zal wel dezelfde zijn
en nu nog weten wa vr een aansluiting heeft of da past op mn laptop :D

wa zou ge der nog vr wille?
greetz

white_steam

Legacy Member
kga eest zien of ik em volledig verkocht krijg, otzi,

moest dat niet et geval zijn, laat ik zeker iets wete ivm adaptor

Gert1

Legacy Member
welk formaat heeft dat scherm?

ben op zoek naar een 15.4" laptop scherm (dat van mijn acer is kapot...mss kan ik het overzetten met wat moeite)

otzi

Legacy Member
hoi hoi
dien ram pc hoeveel is dat?
en wanneer sluit ge af ofzo vr dien lader :P
greetz

white_steam

Legacy Member
ram is 2x 256 sodimm pc100 cl2

gegevens vind je ergens bovenaan treath ofzo

afsluite doe ik woensdag-avond normaal
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan