Archief - [TK] Creative X-Fi Platinum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

g0rg0r0th

Legacy Member
CREATIVE X-FI PLATINUM RETAIL

Aangekocht op 6aug 2006, factuur nog aanwezig, doos heb ik ook nog.

Reden van verkoop: weinig compatibel met Vista, gebruik nu onboard kaartje van moederbord.

Bij deze staat ze dan te koop
minimumprijs: 100€
meeneemprijs: 130€

Wordt afgesloten indien de meeneemprijs geboden wordt, ofwel indien ik vind dat ze voor die geboden prijs weg mag.

http://www.pc-reparatie.info/pr_img/421.jpg

Af te halen bij mij thuis
Af spreken aan het station te gent is ook mogelijk...
Of verzending is ook mogelijk, op eigen risico dan, met de post/Kiala


Staat ook op tones forum.

Mvg,
Gertjan

RocKer

Legacy Member
Da is ni slim om uw huisadres hier te zetten,da word normaal met een pm gedaan.

syo.

Legacy Member
Reden van verkoop: weinig compatibel met Vista, gebruik nu onboard kaartje van moederbord.

Ist dat ge geen EAX kunt gebruiken? Of ist meer de drivers voor Win Vista? Had graag wat meer uitleg daarover gehad :) Anders heb ik mss wel interesse...

Freddy1900

Legacy Member
tis onder de min prijs maar ik wil er 70 EURO voor geven ?

n0sTRa

Legacy Member
Heb hier een zo goed als zelfde kaartje (X-Fi XtremeMusic) en werkt perfect onder vista x64.


Free up!

g0rg0r0th

Legacy Member
syo. zei:
Ist dat ge geen EAX kunt gebruiken? Of ist meer de drivers voor Win Vista? Had graag wat meer uitleg daarover gehad :) Anders heb ik mss wel interesse...


goh ja ik heb problemen met de drivers waardoor ik soms niets van geluid krijg

g0rg0r0th

Legacy Member
n0sTRa zei:
Heb hier een zo goed als zelfde kaartje (X-Fi XtremeMusic) en werkt perfect onder vista x64.


Free up!

tiens welke driver heb je geinstalled staan?

syo.

Legacy Member
Normaal kan je dat wel oplossen hoor. Zou me verbazen dat er voor X-Fi Platinum geen drivers zijn onder Win Vista en dat er wel zijn voor een X-Fi XtremeMusic...

Zou dat toch eens door een expert laten bekijken :P Staan er trouwens geen goeie drivers op de site van Creative?

g0rg0r0th

Legacy Member
ja, wel ik heb de allerlaatste driver geinstalled en die gaf juist alle problemen...

syo.

Legacy Member
Vanwaar heb je die drivers gehaald? Van de Creative site? Of van een andere site?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan