g0rg0r0th
Legacy Member
CREATIVE X-FI PLATINUM RETAIL
Aangekocht op 6aug 2006, factuur nog aanwezig, doos heb ik ook nog.
Reden van verkoop: weinig compatibel met Vista, gebruik nu onboard kaartje van moederbord.
Bij deze staat ze dan te koop
minimumprijs: 100€
meeneemprijs: 130€
Wordt afgesloten indien de meeneemprijs geboden wordt, ofwel indien ik vind dat ze voor die geboden prijs weg mag.
http://www.pc-reparatie.info/pr_img/421.jpg
Af te halen bij mij thuis
Af spreken aan het station te gent is ook mogelijk...
Of verzending is ook mogelijk, op eigen risico dan, met de post/Kiala
Staat ook op tones forum.
Mvg,
Gertjan
Aangekocht op 6aug 2006, factuur nog aanwezig, doos heb ik ook nog.
Reden van verkoop: weinig compatibel met Vista, gebruik nu onboard kaartje van moederbord.
Bij deze staat ze dan te koop
minimumprijs: 100€
meeneemprijs: 130€
Wordt afgesloten indien de meeneemprijs geboden wordt, ofwel indien ik vind dat ze voor die geboden prijs weg mag.
http://www.pc-reparatie.info/pr_img/421.jpg
Af te halen bij mij thuis
Af spreken aan het station te gent is ook mogelijk...
Of verzending is ook mogelijk, op eigen risico dan, met de post/Kiala
Staat ook op tones forum.
Mvg,
Gertjan
Anders heb ik mss wel interesse...
Staan er trouwens geen goeie drivers op de site van Creative?
