Archief - [TK] CPU's , geheugen , en anderen...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ns_ripper

Legacy Member
- Bieden dient exclusief verzending te gebeuren.
- Opsturen kan op risico en kosten van de koper.
- Ik ben woonachtig te Aarschot (3200) tegen Leuven.
- Items zijn verkocht wanneer ikzelf tevreden ben met de geboden prijs.
- Er is geen deadline voor deze verkoop.



#1 Intel Celeron 600Mhz Socket 370
#2 Intel Celron 1200Mhz Socket 370 (Tualatin)
#3 Intel Pentium 3 733Mhz socket 370 --> sold @ piotke
#4 Moederbord Abit SE6 socket 370 (13 elco's zijn vervangen) --> sold @ piotke
#5 Powerleap NEO/T socket 370 naar fcpga2 convertor (maw om tualatin cpu's op een standaard socket370 mobo te steken) + cooler
#6 1* 128Mb SDRam pc133 --> sold @ piotke
#7 1 * 128Mb SDRam pc133
#8 1* 64Mb SDRAm pc100
#9 foxconn socket 370 koeler --> sold @ piotke
#10 Maxtor Diamondmax plus 8 HDD (ata 133) 40Gb 7200rpm --> sold @ bratz
#11 Radiator: Black ice Pro deze is volledig gepolijst en is dus koperkleurig (op de koelvinnen na). Aansluitingen zijn 3/4"
#12 Xircom Creditcard 100Mbit nic / 56K modem
#13 Level one Gbit nic 32bit pci 33mhz (realtek 8169s-32 chip)
#14 Sony portable minidisc-speler: MZ-N1 (volledig uit magnesium). Originele remote controll en cradle ontbreekt. (deze spullen zijn uit men rugzak gestolen op een festival.) Bevat een nieuwe GP batterij en er zit nog een optische kabel + 3 minidiscs bij.


voor de foto's --> klikkerdeklik

Gelieve geen belachelijke boden te doen.

groetjes,

ns_ripper

staat ook op tones

RSSD

Legacy Member
Ik heb uw titel aangepast...
kameropruiming is niet meer toegelaten.

BIG E

Legacy Member
35 inc euro voor die cpu nr2 en die mobo nr 5 en hardisk nr 10

werkt alles nog perfect
welke moederbord is beter van de 2 en past die cpu op die andere

ns_ripper

Legacy Member
BIG E, die powerleap NEO/T is een convertor.

Dat dient om een tualatin cpu op een fcpga moederbord te steken.

Dus als je die cpu + mobo wil, dan heb je die cpu nodig, + 4 en 5.

en ehm, die adaptor alleen al heb ik 35 euro nieuw op ebay betaald zonder verzendkosten van de states.


dus je zal wel beter moeten doen. onder de 25 euro gaat die adaptor de deur niet uit.


voor 50 euro mag die tualatin + adaptor + dat mobo wel tesamen weg

uiteraard werkt dat nog perfect. Heeft hier 7 maanden als server aant bollen geweest.

btw, onder de 25 euro gaat die harddisk ook niet weg.

BIG E

Legacy Member
ah wat doet die adaptor eigenlijk gwn uit nieuwschierigheid

maar vergeet die adaptor
dan 35 euro bod op.Nr 4 nr 10 en nr2

piotke

Legacy Member
#3 Intel Pentium 3 733Mhz socket 370
#4 Moederbord Abit SE6 socket 370 (13 elco's zijn vervangen)
#6 1* 128Mb SDRam pc133

35 euro inclu.

BIG E

Legacy Member
indien de deal naar piotke gaat wil ik wel die 1200 mhz en hardisk voor 30
want heb hier al een moederbord staan die ik kan uitbreiden tot 1200 mhz dus
dan zijn we allebei te vreden

ns_ripper

Legacy Member
@ Big E: zonder die apdaptor werkt die cpu niet op dat mobo en wss ook niet op uw mobo dat ge hebt liggen. tenzij ge een rev 2 intel 815 chipset hebt. zoals de asus tusl (als ik met niet vergis).

de combo die piotke maakt kan wel. Dus voorlopig geldt alleen piotke zijn bod.


wat uw bod op die 1200 en die disk betreft, sorry maar dat is te weinig.

Cpu gaat niet weg onder de 20 en disk gaat niet weg onder de 25. tesamen is dat dus 45 euro.

edit:

piotke: pm je mij voor afhandeling van die 3 spulletjes?

stofke15

Legacy Member
vraagprijs en ouderdom 40gig hd? ik kan hem heel snel en bijna om het even wanneer komen afhalen woon vlak bij aarschot

ns_ripper

Legacy Member
stofke15 zei:
vraagprijs en ouderdom 40gig hd? ik kan hem heel snel en bijna om het even wanneer komen afhalen woon vlak bij aarschot

ouderdom eh, ik gok iets van een 2 en een half jaar ofzo. Vraagprijs: +/- 25 euro.

gert_bobo

Legacy Member
min prijs voor md?
software en usb kabel nog bij?
Greetz Gert AkA B0B0
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan