Archief - [TK] coolermaster Jet7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ze4300

Legacy Member
coolermaster jet 7

zeer goede koeler maar gaat weg omdat ik een Tt silent tower heb gekregen met de feestdagen.

de jet 7 is volledig opgekuist.

Socket Type Socket 370, 462 (athlonxp proc's)
Heat Sink Dimension 74x60x40 mm
Heat Sink Material 100 % Copper, fins in alu
Fan Dimension 80x80x80 mm
Fan Speed 1900~3500 rpm
Fan Airflow 12.0~22.1 CFM
Fan Air Pressure 3.15~10.70 mm H2O
Fan Life Expectance 50,000 hrs
Bearing Type Dual Ball Bearing
Voltage Rating 5.0~13.8V
Noise Level 21~41 dBA
Connector 4 Pin (Power Input), 3 Pin (Speed Detection)
Weight 660 g
Thermal Resistance Rja 0.53~0.42 ℃/W
Application AMD XP 3200+ and higher

foto en uitleg komt van de fabrikant zelf.
http://www.coolermaster-europe.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=ACB-V83-U2&other_title=+ACB-V83-U2+Jet%207%2B

Afhalen is een pluspunt maar verzending kan ook altijd!

Ik behoud het recht..blabla...

ze4300

ze4300

Legacy Member
nja richt prijs....

Kzou het nie weten eerlijk gezegd..

zeg maar iets en ik laat je weten wat ik er van vind

ze4300

ze4300

Legacy Member
Er is precies niet veel animo voor deze koeler...:confused:
spijtig want tis een prachtding.

ze4300

ze4300

Legacy Member
Ja een witte vanvoor en een rode aan de achterkant.
Die witte heeft een interval van 1,5 seconde.

Voor meer info over de koeler, zie link in start thread.

ze4300

CyberOps

Legacy Member
rappe reply :p
kvond dat gelijk niet terug in de post...
anyway, prijs? - wat kost die nieuw eigenlijk?

CyberOps

Legacy Member
in de specs staat dat hij dient voor een AMD XP 3200+ en in je sig zie ik dat je net als mij een Athlon xp 2600+ hebt... Past die daarop?

ze4300

Legacy Member
Ja hoor die past 500% zeker, heb hem zelf ook gebruikt op m'n 2600xp.
(Ik denk dat alle athlon xp's dezelfde socket hebben en dat dit maar anders is sinds de 64 editie)

Maar het werkt perfect samen met nen 2600xp :)


ze4300

CyberOps

Legacy Member
kga eerst kijken of er nog intresse is, en vooral in welke richting de prijs gaat :)
tprobleem is da'k al een koeler heb, dus moet het een redelijke prijs zijn om deze die ik nu heb weg te doen...

ze4300

Legacy Member
heeft er echt niemand interesse in deze koeler?

tis een echte eyecatcher in je pckast!
en koelt natuurlijk zeer goed ook.

ze4300
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan