Quick Reaper
Legacy Member
Ik heb nog een Computer staan , nauwlijks gebruikt omdat het een 2de computer is maar met 1 PC heb ik genoeg.
Ik wil hem graag in 1 geheel verkopen:
Foto: http://www.casetrace.be/trio/Pict0054.jpg
Het gaat hier over een:
-AMD Athlon, XP Barton 2600+ socket A
-> Met Blauwe CPU Cooler
-Epox Mobo 8RDA3+
-1GB Aan DDR333
-Hercules 9800Pro 128mb
-DVD lezer
-Maxtor HDD 7200RPM 20Gb
-Zit in een Sunbeam Case, met rounded cables LED fans + Neons.
Je kan er perfect Battlefield 2 mee draaien.
In zijn geheel verkoop ik hem, dus niet los:
En ik wil er graag nog min. 350EUR incl. BTW , excl. verzending.
Je kan hem komen afhalen (ik woon in beerse - Regio turnhout en is maar 20min van Antwerpen rijden).
Mvg,
Dennis Eskens
Ik wil hem graag in 1 geheel verkopen:
Foto: http://www.casetrace.be/trio/Pict0054.jpg
Het gaat hier over een:
-AMD Athlon, XP Barton 2600+ socket A
-> Met Blauwe CPU Cooler
-Epox Mobo 8RDA3+
-1GB Aan DDR333
-Hercules 9800Pro 128mb
-DVD lezer
-Maxtor HDD 7200RPM 20Gb
-Zit in een Sunbeam Case, met rounded cables LED fans + Neons.
Je kan er perfect Battlefield 2 mee draaien.
In zijn geheel verkoop ik hem, dus niet los:
En ik wil er graag nog min. 350EUR incl. BTW , excl. verzending.
Je kan hem komen afhalen (ik woon in beerse - Regio turnhout en is maar 20min van Antwerpen rijden).
Mvg,
Dennis Eskens