Archief - TK: cases / vga / cpu's / mobo / switch / koelers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scud

Legacy Member
en dat moet ik nog een doos vinden en die wat opvullen met prullen zodat ie niet beschadigd raakt... je zal dus volgens mij boven de 10kg raken hoor

c1pher

Legacy Member
aan hoeveel had je dan gedacht voor die vga kaarten? (richtprijs?)

dlancel

Legacy Member
ge moogt anders die voeding bijhoude, ik heb zelf al een zwaardere dus ...
zal wel wa schillen dan

successor

Legacy Member
@scud , €10 voor die x1350 pro dan , ik moet alleen een kaartje hebben dat beeld geeft.

Kristof

Legacy Member
hebt ge een richtprijs voor die Thermaltake Toughpower 700Watt ? en zitten alle kanels er nog bij?

scud

Legacy Member
Kristof zei:
hebt ge een richtprijs voor die Thermaltake Toughpower 700Watt ? en zitten alle kanels er nog bij?

alle kabels + doos, maar ik heb reeds een bod in vriendenkring van 75 euro en dat is afgehaald... dusja

scud

Legacy Member
dlancel zei:
ge moogt anders die voeding bijhoude, ik heb zelf al een zwaardere dus ...
zal wel wa schillen dan

mmz, dan zou ik nog ff doos moeten zoeken om die te kunnen insteken. en proberen die maandag naar de post te doen

edit:

pakje nationaal met de post tot en met 10kg is 13euro
dus 35euro inc ?

dit wil ik wel noteren, maar laat nog ff openstaan

dlancel

Legacy Member
scud zei:
mmz, dan zou ik nog ff doos moeten zoeken om die te kunnen insteken. en proberen die maandag naar de post te doen

edit:

pakje nationaal met de post tot en met 10kg is 13euro
dus 35euro inc ?

dit wil ik wel noteren, maar laat nog ff openstaan

cava 35€inc , laat maar weten wanneer je ik het mag kopen.
ik stuur nu al via PM mijn adres, dan moet jij maar je reknr geven wanneer je klaar bent

c1pher

Legacy Member
scud zei:
15 / kaart eigenlijk :)

alez, 30 euro excl dan (voor die 2 vga's), ik denk wel dat ze voor 4.30euro verzonden kunnen worden? Kzou ze wel snel nodig hebben... Wanneer sluit je af?

scud

Legacy Member
c1pher zei:
alez, 30 euro excl dan (voor die 2 vga's), ik denk wel dat ze voor 4.30euro verzonden kunnen worden? Kzou ze wel snel nodig hebben... Wanneer sluit je af?

heb niet direct afsluitdatum in gedachten, maar denk wel na nieuwjaar. dacht aan de woe / don.
edit: ff overzicht
c1pher: 2 vga's 30 excl
dlancel: midi chieftech 35 incl
successor: 2x 300 Gb 60 excl
Model 6V300F0 - 300 Gb - SATA300 - garantie: May 19, 2009
Model 6L300S0 - 300 Gb - SATA150 - garantie: Jan 31, 2009
Cpt iglo: 300 Gb refurbished 30 excl
Gamer: € 20 op dat AMD setje. (excl ?)

c1pher

Legacy Member
scud zei:
30 excl jip :P check het geditte overzichtje maar, en zou woensdag ok zijn voor u ?

woensdag afsluiten is voor mij okay, kga proberen het dan in't oog te houden... en sorry had het overzichtje gemist :s

-Ex!Tjen-

Legacy Member
hoeveel harde schijven kunnen er in de chieftecs geplaatst worden?

scud

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
hoeveel harde schijven kunnen er in de chieftecs geplaatst worden?
*In die hightower is er standaard plaats binnenin voor 6hd's maar ik heb nog zo'n hdrackje identiek als die 2 erboven, die je er net onder kan plaatsen wat al plaats bied voor een extra 3. En dan kun je nog eens 2 CM-stackermodules plaatsen die op zicht plaats bieden voor telkens 4 hd's. dus in totaal kan je er daar 17 netjes gekoelde hd's insteken.
*in die mini is er binnenin plaats voor 4 ( 3.25 ) en dan zijn er nog 3x 5.25 wat plaats biedt aan 1 stacker module plaats voor 4 dus, maakt in totaal plaats voor 8 hd's.

-Ex!Tjen-

Legacy Member
hoeveel voor de mini met 1 xtra stacker incl. verzendingskosten of geleverd mits vergoeding van u naft.

scud

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
hoeveel voor de mini met 1 xtra stacker incl. verzendingskosten of geleverd mits vergoeding van u naft.

goh, ik wil da eventueel wel mits vergoeding eens in het weekend naar kortrijk rijden hoor. en heb nog 4 van die stacker modules liggen :P dus kan er wel ene bijsteken.
doe een bod zou ik zeggen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan