Archief - [TK] Casefans, arctic freezer 64 pro, voedingen en allerlei

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xackitt

Legacy Member
Volgende zaken mogen weg...
Liefst bieden exclusief, of mijn meeneemprijs moest incl. verzending zijn.

1. Casefans: een aantal fans, liefst verkoop ik deze in zijn geheel

- 6 maal 80mm fans: 4 verschillende merken (2*Yate Loon, 2* Zalman, 1 Papst en 1 onbekend merk)
- 1 maal 120mm blue led fan, merk staat er niet op.. wel een modelnr: 12025SL
Bij deze fans krijg je ook twee Zalman resistors, 2 fan grills (80mm) en een dustfilter (80mm)
Minimumprijs is €15 exclusief, meeneemprijs is €20 inclusief, voor de twee Yate Loons alleen heb ik al de helft betaald

2. Arctic freezer 64 pro

Zeer goede en vooral stille koeler, past op de oudere en nieuwere AMD-sockets.
Minimumprijs is €7 exclusief, meeneemprijs is €15 inclusief

3. Antec Smartpower 2.0 500w

Modulaire voeding, komt zonder doos of factuur.. deze zat standaard in mijn case, vandaar geen doos. Hier scheelt niets aan, al moet ik wel zeggen dat deze altijd een hoog 'piepend' geluid maakt.. niet echt hard, maar ik hoorde het wel.
Minimumprijs... doe een bod

4. Verder heb ik nog een OCZ Modstream 520w, kwaliteitsvolle modulaire voeding, deze kan eventueel ook verkocht worden.. maar pas als ik mijn nieuwe voeding heb. Je mag erop bieden, maar ik kan niet garanderen dat deze onmiddelijk kan verkocht worden..
Minimumprijs is €50 exclusief, meeneemprijs is €65 inclusief

5. Allerlei: dit mag gratis mee voor wie het wil hebben (als je dus iets anders koopt)..
- PC-game LOTR: The return of the king
- Topcom router: type BR204, niet draadloos
--> deze werkte op het einde niet goed meer.. soms wel, dan weer niet ( na reset weer wel even)

Boden op onderdelen samen hebben voorrang, verzending gebeurt via Kilopost of Kiala.

Staat ook te koop op Tones.

xackitt

Legacy Member
Voor nr.2? Dat is de Arctic freezer.. ik gok dat je voor 3 bedoelt?

Vvardenfell

Legacy Member
De OCZ voeding is interessant (niet de SmartPower), als ze in m'n kast gaat bied ik 50

Red_Beaver

Legacy Member
als je nog koelpaste kunt bijleveren bied ik 10 euro inclu op de arctic freezer

xackitt

Legacy Member
Vvardenfell zei:
die case van de aldi http://www.pci-card.com/medion-p402-org.gif

tja, ik vind het gewoon een schoon case en compact. Zou die OCZ daarin passen?
Dat ziet er mij een normale case uit, waar iedere voeding wel in past.

Red_Beaver zei:
als je nog koelpaste kunt bijleveren bied ik 10 euro inclu op de arctic freezer
Ik heb hier nog een klein tubeke Silicone Paste van Arctic Cooling liggen welke mee mag.. €7 excl. is en blijft wel mijn minimum. Pas is er hier nog een Artic Freezer 64 (niet de pro) weggegaan voor €10 excl, deze presteert dan nog een pak minder.

Red_Beaver

Legacy Member
je zegt dat 7 exclu je minimum is. ik bied toch 10 inclu! maar allé 12 inclu dan

xackitt

Legacy Member
_BizkiD_ zei:
1) en 2)
bodje van 32€ incl.
grtz
Genoteerd en dit heeft mijn voorkeur op het bod van Red_Beaver. Afsluitdatum is nu zondagavond 20uur voor alle producten, maandag door de dag wordt dan alles verzonden (via de post of Kiala, wat de koper verkiest).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan