Archief - [TK] Case, psu, graka, tunerkaart, laptops...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scuzzy47

Legacy Member
Na de aanschaf van een laptop ben ik mijn kamer wat beginnen opruimen, ondanks dat ik ze hier onlangs heb gekocht, gaan er terug wat artikelen de deur uit.
Dit omdat ik eerst van plan was een media-pc te maken, maar aangezien ik al deze mogelijkheden op mijn laptop heb, doe ik alles terug weg.

-----

Media Case Silverstone Lascala LC13 (Richtprijs: 60euro)
Hier gekocht, was toen en nu nog in prima staat, mooie case voor de media-fanaat.

Grafische Kaart Gefore 6800GS (Richtprijs: 60euro)
Ook hier gekocht, getest en werkte perfect, zalige kaart, maar door aanschaf laptop kan ik er niets meer mee doen.

Tuner Kaart Zolid Xpert TV 7134 (Richtprijs: 30euro)
Mét afstandsbediening!! Op kapaza gekocht, toffe tunerkaart, simpel maar veelzijdig.

300W Voeding (Richtprijs: 10euro)
Simpele 300W voeding... Need I say more?

Philips 170C (Doe een bod)
Schermpje, dat ik een tweetal jaar geleden kocht in MediaMarkt, heb normaal gezien het ticket nog, toen 420 euro, nu nutteloos...

Twee Laptoptassen Targus 15,4" (Doe een bod)
Eén in nieuwstaat de andere iets afgeleefder.

2x Laptop Toshiba 1710CDS & 128MB Laptopgeheugen TS128MT8000 (Richtprijs: 50euro)
Beide laptops zijn achteraan beschadigd aan deksel, en van één werkt het touchpad niet meer, kan worden opgelost middels externe muis... Incl. 2 adapters en 1 USB to LAN. Geheugen heb ik voor 35 euro gekocht, nieuw, zou hier graag toch iets van krijgen (hoort normaal bij laptops, maar mag apart weg)

Pentium 3 (256MB Ram) (Doe een bod)
Oud PC'tje voor de liefhebber.

Gameboy met 4 spelletjes (Doe een bod)
Had ik hier ook nog liggen, misschien dat ik iemand hier plezier mee doe, met deze te verkopen..
Spelletjes zijn Lucky Luke, The Lost Worlds, Super Mario Land 2, Robocop Vs The Terminator.

-----

SPSS 14 & Amos 6
Softwarepakket voor de geavanceerde statisticus...

Miami Vice Seizoen 1 DVD Box

Rapid 5050 Electronic (Nietjesmachine) met 15000 nietjes

-----

Foto's kunnen op aanvraag verkregen worden...
Als ik nog dingen vind, komen die hier in dezelfde thread, ik behoud me het recht de verkoop te annuleren indien de prijs niet voledoende hoog ligt... Aankoop van meerdere dingen tegelijk gaat voor, tenzij een bod op een apart onderdeel veel hoger ligt...

Doe een bod, praktisch alle degelijke biedingen zijn bespreekbaar, van het eerste gedeelte moet alles buiten..

silver_one

Legacy Member
Hoeveel voor beide laptops (incl ram), case (incl voeding) & zolid?

Scuzzy47

Legacy Member
@ spriggan: graka is AGP

@av018: case zou op 60 komen, ik heb ze hier enkele weken geleden voor evenveel gekocht...maar biedingen op meerdere dingen gaan voor.

@silver_one: ik dacht aan 50 voor de laptops en geheugen (zit één laptop bij die niet 100% werkt, maar dit kan worden opgelost door externe muis eraan te hangen) en hier zitten twee adapters en één usb naar lan kabeltje bij...
70 voor de case + voeding en 30 voor de tv-kaart, dus het totaal ligt dan op 150 euro..

Alle prijzen zijn bespreekbaar, maar dit zijn toch wel de richtprijzen...

silver_one

Legacy Member
de toshiba's zijn 600mhz versie? Aantal ram? En hebben ze een PCMCIA slot?
Case + voeding en tuner kaart mag je langs de kant houden, vanavond of ten laatste morgen krijg je antwoord (indien mogelijk e :), want is niet voor mij persoonlijk)

bikkerss

Legacy Member
is de schade aan beide laptops zoals op de foto ?
heb je hiervan anders foto's per toestel ?

silver_one

Legacy Member
werkt de zolid xpert ook met mce, zoja alles verkocht voor 150

Scuzzy47

Legacy Member
Bij de laptops heeft er één een beschadiging langs éékant, één heeft zulke beschadiging langs beide kanten, ik zal zo snel mogelijk foto's trekken van beide laptops.... En heb één ram lat van 128mb voor één laptop dus...
Dit is de link voor specs: http://www.toshiba.ca/web/product.grp?section=1&group=223&product=1551
Hier staat bij expansion: "PC Card Slots:1 Type III slot (10.5mm) or 2 Type II (5mm) CardBus PC Card slots"

De Zolid werkt met MCE, ik weet niet of dit ook het geval is met Vista MCE, aangezien ik dit niet getest heb, had enkel xp op desktop..

De genoemde prijzen zijn richtprijzen, zijn eventueel goed genoeg voor mij, tenzij er hoger geboden wordt, de afsluiting van de verkoop wordt later nog bekend gemaakt, maar silver_one maakt veel kans aangezien hij meerdere dingen samen koopt, tenzij iemand écht meer zou bieden voor afzonderlijke stukken...

silver_one

Legacy Member
heb pics al even bekeken op 2dehands.be. Zolang er 1 degelijk laptop van gemaakt kan worden uit de 2 geen prob.
Moest je nog andere pics hebben mag je ze gerust posten.

De Zolid kaart ga ik wel laten vallen want deze werkt idd niet met vista (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1107373/22).
En het is de bedoeling om een vista mce te maken dus weinig nut in dit geval.

De rest blijft...

Scuzzy47

Legacy Member
Da's goed, zolang er niemand hoger bied, zijn deze beide artikelen de uwe...
De afsluiting van de verkoop laat ik later nog wel weten, maar zal waarschijnlijk niet lang meer duren...

Hier dan nog de beloofde foto van schade aan beide laptops: http://www.tkc.be/Scuzzy47/BILD0677.JPG

silver_one

Legacy Member
Kerel ik ga afzien van de laptops, was vrij dringend & heb voor heel kleine prijs een hp dv2000 kunnen aankopen dus vriendin heeft nu degelijke laptop,sorry
case & voeding blijven...

Scuzzy47

Legacy Member
Ok, da's geen probleem..
Voor mijn part kunnen we nu eventueel al afsluiten voor de case en de voeding? Als dat goed is voor u, mag u me pm'en, om af te spreken.

Scuzzy47

Legacy Member
Da's idd 256mb ddr3, maar als het hier maar tot 50 euro gaat, verkoop ik ze aan mijn vader, als ze voor 60 excl weg kan, koop ik voor hem een goedkopere, aangezien hij niet noodzakelijk een tv-out nodig heeft...
Voorlopig is er ook iemand geïnteresseerd uit mijn klas, maar daar weet ik nog niets concreets van...die zei mij gisteren dat hij zulke kaart zocht, hij ging eens kijken en het mij dan laten weten...
Dus in principe heeft enkel de graka een vereiste richtprijs, al de rest MOET buiten, dus doe gerust een degelijk bod!

Scuzzy47

Legacy Member
@ rsca boyke: ik zie niet hoe ik de laptops zou kunne opsturen, wegen relatief veel voor verzending, dus die zou ik liefst wel laten ophalen door de koper... Maar ik vind 40 sowieso weinig, aangezien geheugen mij al 35 gekost heeft... Maak er 45 van en ik aanvaard het bod, voorlopig, verkoop is nog niet afgesloten.

rsca boyke

Legacy Member
wil er wel 45 voor bieden maar wegens verzending niet gaat en komen halen nogal redelijk ver is trek ik mijn terug uit deze verkoop, nog succes met verdere verkoop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan