Archief - [TK] CARPUTER !! Verlaagde Prijs !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsynceFiction

Legacy Member
een volledige pc in je auto? het kan!!

- via epia sp13000 (1.3ghz)
- 2.5" 80gb hd
- 512mb ddr ram
- 7" xenarc touchscreen met perfecte behuizing voor in een bmw e46
- gps muis
- digital stereo fm car modulator
- powermate silver (mouse wheel input)
- wireless bluetooth keyboard
- omvormer 12v - 220v
- wifi usb lan (draadloos internet)
- dvd-rw (lezer en schrijver
- 2 x clipcam pro webcam
- dc/dc converter
- 3 usb hubs
- usb verlengkabels (3x3m)
- monitor verlengkabel
- adapter slim-ide
- x-box met 2 controllers en diverse spellen

met deze carpc kan je:

- draadloos internetten!
- telefoneren met je gsm via bluetooth (via microfoon en boxen van wagen)
- pijlsnelle navigatie (mapmonkey europa)
- mp3 bestanden afspelen
- dvd's bekijken en zelfs branden met de ingebouwde dvd-schrijver!!
- via je desktop pc volgen waar je auto zich bevind
- achteruitkijkcamera aansluitbaar
- en ontelbare andere mogelijkheden

kortom: alles wat je thuis kan, kan je nu ook mobiel!!

dit alles past perfect in bmw e46 modellen maar natuurlijk ook integreerbaar in andere merken/modellen!

nieuwprijs: +/- 2500€ (topmodellen van pioneer/alpine/vdo dayton kosten meer en je kan er minder mee).

weg wegens verkoop wagen en alles komt terug in originele staat!

wil je iets exclusiefs/stijlvol en wat je helpt om de tijd aangenamer door te brengen in je wagen dan is dit hetgeen je moet hebben!!

K.o.o.p.j.e!!

Foto's:

http://users.pandora.be/Boelske/100_1053.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1054.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1055.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1056.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1057.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1058.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1059.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1060.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1061.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1062.jpg
http://users.pandora.be/Boelske/100_1063.jpg


Meeneemprijs: 1750€
Minimumprijs : 1500€

ThEScReW

Legacy Member
Kun je me eens een foto bezorgen over waar die rear webcam hangt ? Wat gebruik je als radio? of heb je geen radio ? en die powermate verkoop je nog altijd niet afzonderlijk?

PsynceFiction

Legacy Member
Ik verkoop niets afzonderlijk. Ik gebruik nog steeds de OEM BMW radio speler. Hij bevind zich nu onder de passagierszetel.
Ik heb geen rear view webcam. Beide camera's bevinden zich vanvoor. Het is er niet van gekomen om m'n sleutelgat uit te boren en daar de camera te plaatsen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan