Archief - TK : Call Of Duty 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lon$daLe

Legacy Member
perfecte staat , net 9 dagen oud , is uninstalled op mijn pc ondertussen dus cd key absoluut niet in gebruik

dvd altijd in mn NEC drive gestoken , 100 % Nieuw dus ,slechts 2u op gespeeld all together

Bieden vanaf 35 € en alleen EXCL. , verzending gebeurd in bubbelwrap enveloppe vd post , laatste keer dat ik dit gebruikte voor verzending was het 2.10 ofzo ( was toen een x-fi ) , ik vraag 2 € voor verzending ,gwn het bedrag dat de bus me kost tot aan de post

afsluiting is voor morgenavond ( dinsdag dus ) 21u , meeneem plak ik op 40 excl oftewel 42 € incl


verzending gebeurd als ik betaling zie in pc banking , ofwel de ochtend daarop ofwel dezelfde dag indien nog mogelijk voor mij om op de post te raken

gl hf

Lon$daLe

Legacy Member
gwn , kwas van plan om MP intensief te spelen , maar kheb zoveel real life stuff lopen atm dat ik sinds release maar een goei 2u SP heb gedaan en 8u MP

nieuwprijs voor pc gaat van 50 tot 62 € voor pc versie dus 42 met verzending lijkt me mooi voor een nieuw spel :)

mythe

Legacy Member
Beginbod van 35 exclusief.
Als MP nog perfect werkt!

Collishop verkoopt het voor 47,95 euro. Dus dat is de nieuwprijs he ;).

Lon$daLe

Legacy Member
bod aanvaard

MP werkt perfect aangezien cod geen steam manier van werken heeft , dus als ik mn key verkoop is die zogezegd altijd "vrij" , is ook al uninstalled op mijn pc en heb de key nergens opgeschreven dus in orde :)

mythe

Legacy Member
Lon$daLe zei:
bod aanvaard

MP werkt perfect aangezien cod geen steam manier van werken heeft , dus als ik mn key verkoop is die zogezegd altijd "vrij" , is ook al uninstalled op mijn pc en heb de key nergens opgeschreven dus in orde :)
Cava, goed voor te weten :).

Lon$daLe

Legacy Member
enkel inc bieden indien het meeneemprijs is van 42 €

38 € excl aanvaard

bump 1/3

cesco

Legacy Member
moet men bod intrekken, wegens onvoorziene omstandigheden (yaaay politie)
mijn excuses

mythe

Legacy Member
Voor je het bod op mij schuift. Ik heb ondertussen een versie'tje.

Zeker een aanrader voor te kopen! Subliem spel!

Lon$daLe

Legacy Member
pas thuis van de hele dag en alsk ik rap overzie heeft relentic tuning gewonnen...

PM me je naam en volledig adres relentic en ik PM je mn bankgegevens , wordt verzonden als 42 € tevoorschijn popt in mn pc banking ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan