Archief - [tk] C2d E6600

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dnoiz

Legacy Member
Te koop dus een C2D E6600. Mag weg wegens upgrade naar Q6600.

Meer info, L632A901

Te verkrijgen met of zonder standaard koeler (die nooit gebruikt is).

Minimum prijs : €100 ecxl.
Meeneem prijs : €125 excl.

Factuur aanwezig, en nog garantie. Aankoopdatum = 28/12/06.

G.

Dr.Gay

Legacy Member
ter informatie, dit is zowat de beste stepping ooit in de E6600 reeks , ik heb mijn vorige cpu met dezelfde stepping zonder probs aan 4.2ghz air gekregen en 4Ghz stabiel!!!:hug:

Nickske88

Legacy Member
Ik vrees ervoor dat uw moederbord deze CPU gaat ondersteunen, check volgende site http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775V88&s=
Jou moederbord ondersteund (Supports LGA775 FSB800/533MHz processor, Prescott Ready and H-T Technology) maar een fsb tot 800 en dit is niet genoeg voor de E6600 processor. Ook ondersteund deze in de webpagina terug te vinden geen Core 2 Duo Processors.
Correct Me if I'm Wrong.

Mvg, Nickske

dnoiz

Legacy Member
cherouke zei:
ruilen tegen een asus p5b deluxe wifi ap?

Kan ik niks mee. Sorry.

Jo3Rii zei:
bod van 90 euro

Vanaf €100,00 noteer ik.

Nickske88 zei:
Ik vrees ervoor dat uw moederbord deze CPU gaat ondersteunen, check volgende site http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=775V88&s=
Jou moederbord Supports LGA775 FSB800/533MHz processor, Prescott Ready and H-T Technology maar een fsb tot 800 en dit is niet genoeg voor de E6600 processor.
Correct Me if I'm Wrong.

Mvg, Nickske

Zal inderdaad niet lukken. Je kan altijd het moederbord van cherouke overnemen. Ik heb net hetzelfde en ben er HEEL content van.

G.

Siskos

Legacy Member
Had het inderdaad ook net gezien, ik ga eens rondzien voor een nieuw moederbordje dan eerst :p

dnoiz

Legacy Member
eX&TriC zei:
105€ incl

/edit: Wanneer sluit je af? \

Wil je de koeler erbij? Ik weet niet of ik er komt met €5,00 voor verzending van die standaard koeler. Iemand ervaring mee? :)

G.

cherouke

Legacy Member
dnoiz zei:
Wil je de koeler erbij? Ik weet niet of ik er komt met €5,00 voor verzending van die standaard koeler. Iemand ervaring mee? :)

G.

tot 2kg kost het je 4.30€

eX&TriC

Legacy Member
Liefst de koeler erbij want ik ben die kwijt van mij huidige CPU.
Desnoods kom ik hem zelf halen int weekend voor 100 excl dan

dnoiz

Legacy Member
eX&TriC zei:
105€ incl

/edit: Wanneer sluit je af? \

eX&TriC zei:
Liefst de koeler erbij want ik ben die kwijt van mij huidige CPU.
Desnoods kom ik hem zelf halen int weekend voor 100 excl dan

Bod : €100,00 excl. genoteerd.

Ik laat nog even open. Zeker tot vrijdagavond 20u00 (of als meeneem geboden wordt natuurlijk). Als er tegen dan geen boden meer zijn is die verkocht. Als er plots nog interesse is dan laat ik misschien nog tot ergens begin volgende week doorlopen - we zien wel.

G.

dnoiz

Legacy Member
Laatste up... ik sluit af vanavond om 20u00.

Meeneem = €115,00 excl. :D

G.

BoBo_Tnb

Legacy Member
€105 excl voor CPU

moe je toevallige nie in gent zijn dit weekend?

dnoiz

Legacy Member
BoBo_Tnb zei:
€105 excl voor CPU

moe je toevallige nie in gent zijn dit weekend?

Genoteerd. Ik geef eX&TriC nog de kans om te reageren.
En nee ik moet niet in Gent zijn.
Wil je de koeler erbij?

G.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan