Archief - Tk: Bioshock (pc)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XR3I

Legacy Member
Te koop 1 exemplaar van Bioshock (in steelcase met originele handleiding),

Is te verkrijgen in perfecte staat en wordt verkocht omdat het spel uitgespeeld is.
Het spel is natuurlijk ge-uninstalled op mijn computer

Prijs voor verzending is 4.30euro en de enige manier waarop verzonden wordt tenzij afhaal!!!
http://www.post.be/site/nl/packages/national/economy/index.html

begin prijs bieden is 15euro exclusief verzenden

meeneemprijs is 30euro inclusief verzenden maar vervalt indien er een hoger bod is dan de meeneemprijs!!!!!

Topic is om 00:00u gesloten (06/10/2007

Areknia

Legacy Member
Prijs voor verzending zal wel op +-2.50€ komen. Gw in een bubbel envelop steken.

XR3I

Legacy Member
http://www.post.be/site/nl/packages/national/economy/index.html

voila mijn beste. Dit om misverstanden te vermijden zoals dat het pakje niet is toegekomen.
Bij dit type verzending komt de postbode persoonlijk het overhandigen. Indien op een andere manier is dit risico voor de verkoper natuurlijk en moeten ze niet achteraf komen zeggen dat zet niet hebben gekregen natuurlijk.

XR3I

Legacy Member
alle vooruit mensen, het spel staat nog 54euro in gamemania

XR3I

Legacy Member
vanavond om 00:00u is deze topic gesloten

Bohicaa is voorlopig de hoogste bieder

Terrorist_Hell

Legacy Member
No offense, maar €30 incl. was de meeneemprijs op het moment dat ik bood. Dan dien je jezelf wel aan je eigen regels te houden.

XR3I

Legacy Member
Terrorist_Hell zei:
No offense, maar €30 incl. was de meeneemprijs op het moment dat ik bood. Dan dien je jezelf wel aan je eigen regels te houden.

remark noted

Areknia

Legacy Member
XR3I zei:
meeneemprijs is 30euro inclusief verzenden maar vervalt indien er een hoger bod is dan de meeneemprijs!!!!!

Topic is om 00:00u gesloten (06/10/2007


Meeneemprijs is meeneem e kerel dan mag er nog iemand hoger bieden. Moet uw meeneemprijs dan maar hoger leggen.:) En 30incl. is volgens mij nog altijd hoger dan 15 afgehaald.

longpatje

Legacy Member
Indien ie niet verkoopt aan Terrorist Hell : blacklist, heel simpel.
Meeneem = meeneem, eigen regeltjes tellen NIET

kibo

Legacy Member
XR3I zei:
meeneemprijs is 30euro inclusief verzenden maar vervalt indien er een hoger bod is dan de meeneemprijs!!!!!

Topic is om 00:00u gesloten (06/10/2007

Terrorist_Hell zei:
€30 incl. voor BioShock.

Is vrij duidelijk niet!?meeneemprijs is geboden

XR3I zei:
vanavond om 00:00u is deze topic gesloten

Bohicaa is voorlopig de hoogste bieder

@ XR3I
meeneemprijs,is een directe verkoopprijs(dus hoger bieden kan niet).
In dit geval heeft Terrorist_Hell de meeneem geboden,
dus moet je aan hem verkopen,
Indien je niet verkoopt aan Terrorist_Hell,kan hij je een negatieve iTrader geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan