Fir3wulf
Legacy Member
Het gaat o mde pci-e versie van 128Mb
Ik verkoop deze kaart in 100% staat omdat ik me een nieuwere gf7 versie kaart ga aanschaffen.
De kaart is nooit Ge oc'd, alles is normaal gebleven.
Alle software + kabels zitten in de doos. De kaart is een paar maand geleden gekocht; dus nog in garantie.
Is aangekocht geweest bij chameleon in geel (www.chameleon.be)
Ik stuur NIET op.
Kan afgehaald worden in geel of tongerlo.
Kostte mij een 190 euro. (192.90)
ik had er nog graag een 145 voor gehad.
Ik verkoop deze kaart in 100% staat omdat ik me een nieuwere gf7 versie kaart ga aanschaffen.
De kaart is nooit Ge oc'd, alles is normaal gebleven.
Alle software + kabels zitten in de doos. De kaart is een paar maand geleden gekocht; dus nog in garantie.
Is aangekocht geweest bij chameleon in geel (www.chameleon.be)
Ik stuur NIET op.
Kan afgehaald worden in geel of tongerlo.
Kostte mij een 190 euro. (192.90)
ik had er nog graag een 145 voor gehad.
