I-am-crazy
Legacy Member
Ik verkoop dus mijn 3dkaartje, wegens aanschaf ATI HD3870 
De kaart heeft me nieuw 153€ gekost, en ze is nog in garantie bij Tones.be tot 05/09/2008!!!
nuja, wat moet ik nog zeggen, ze draait nog alle games redelijk fatsoenlijk, hoewel ik niet tevreden meer ben over de kaart (ik ben nooit tevreden als he t over computers gaat, 't is voor mij nooit snel genoeg
)
de kaart is in perfecte staat, om ze koel te houden is ze altijd met een actieve fan die erop gericht stond gekoelt, dit verlengt natuurlijk de levensduur. Ze is nooit overclocked geweest, omdat dit toch te weinig winst op zou brengen, en ik dat niet echt vertrouw met een passief gekoelde 3dkaart.
minimum: 40€
meeneem: 55€
prijzen zijn excl.
ik behoud mij het recht...
staat ook op Tones.be forum
De kaart kan verzonden worden, of afgehaald (+ getest) in Weelde (een 15km ten noorden van Turnhout)

De kaart heeft me nieuw 153€ gekost, en ze is nog in garantie bij Tones.be tot 05/09/2008!!!
nuja, wat moet ik nog zeggen, ze draait nog alle games redelijk fatsoenlijk, hoewel ik niet tevreden meer ben over de kaart (ik ben nooit tevreden als he t over computers gaat, 't is voor mij nooit snel genoeg
)de kaart is in perfecte staat, om ze koel te houden is ze altijd met een actieve fan die erop gericht stond gekoelt, dit verlengt natuurlijk de levensduur. Ze is nooit overclocked geweest, omdat dit toch te weinig winst op zou brengen, en ik dat niet echt vertrouw met een passief gekoelde 3dkaart.
minimum: 40€
meeneem: 55€
prijzen zijn excl.
ik behoud mij het recht...
staat ook op Tones.be forum
De kaart kan verzonden worden, of afgehaald (+ getest) in Weelde (een 15km ten noorden van Turnhout)