SimonL
Legacy Member
aangekocht in juli 2006, factuur van bytes @ work en alle dozen en boekjes en zo
liefst afhaal te Oostende of Middelkerke, ik heb geen idee van eventuele portkosten dus exclu. bieden
Deze zijn enkel overclockt geweest om te benchen, 7950gx2 is sinds vista nooit overclockt.
weg wegens upgrade. Ik sluit volgende week donderdagavond 23:59.
Happy bidding!
edit: ruil tegen alle processoren hoger dan e6600 (en zelfde socket) worden overwogen (verschil in waarde in opleg)... zeg maar iets
edit2: staat nu ook op tones
liefst afhaal te Oostende of Middelkerke, ik heb geen idee van eventuele portkosten dus exclu. bieden

Deze zijn enkel overclockt geweest om te benchen, 7950gx2 is sinds vista nooit overclockt.
weg wegens upgrade. Ik sluit volgende week donderdagavond 23:59.
Happy bidding!
edit: ruil tegen alle processoren hoger dan e6600 (en zelfde socket) worden overwogen (verschil in waarde in opleg)... zeg maar iets
edit2: staat nu ook op tones

. Zal maar sparen voor 8800GT ofzo binnen dikke maand 