hystrix
Legacy Member
Zoals in de tittel vermeld staat verkoop ik mijn asus 6200 tm. Deze kaart is 100% in orde en is pci-e, ik ben van mechelen, maar kaart kan verstuurd worden. Kaart is gekocht in Hofline, maar op het kasticket staat dat het een xfx is. Ik zal hen daar is voor bellen. Drivers en doos zijn er bij. Kaart is een 4tal maand oud en gaat weg wegens aanshaf x800 GTO² 
Kaart haalt 3537 punten in 3dmark 03 op 455 MHz core en 715 MHz mem, uiteraard zonder volt-, pencilmods.
Ik heb niet echt een prijs in gedachte.
}{ystrix^

Kaart haalt 3537 punten in 3dmark 03 op 455 MHz core en 715 MHz mem, uiteraard zonder volt-, pencilmods.
Ik heb niet echt een prijs in gedachte.
}{ystrix^

