LaCucaracha
Legacy Member
komt uit antec sonata case
aangekocht in februari 2005
geen garantie meer dus denk ik ( en sowieso niet zonder de case erbij wss)
mag weg vanaf 15€ afgehaald ( in Leuven of Grimbergen)
versturen doe ik liever niet ( is nogal zwaar en fragiel)
zeer goede en stille voeding
trekt hier probleemloos een E6300@3ghz met een 8800gts en 2 gig ram, tv kaart etc, maar wou nog wat verder overclocken en dan wordt t wa nipt (+met het oog op een upgrade op zeker gespeeld)
aangekocht in februari 2005
geen garantie meer dus denk ik ( en sowieso niet zonder de case erbij wss)
mag weg vanaf 15€ afgehaald ( in Leuven of Grimbergen)
versturen doe ik liever niet ( is nogal zwaar en fragiel)
zeer goede en stille voeding
trekt hier probleemloos een E6300@3ghz met een 8800gts en 2 gig ram, tv kaart etc, maar wou nog wat verder overclocken en dan wordt t wa nipt (+met het oog op een upgrade op zeker gespeeld)

