Archief - [TK] antec en POV voeding + chieftec case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MinM

Legacy Member
Antec basic power 550W

ik heb deze 82€ nieuw betaald staat nu nog maar voor 59€

min + meeneem prijs 30€
voeding is van januarie dit jaar

POV black diamond 500W SLI
ideaal voor SLI van mainstream kaarten
aangekocht in augustus

zelfde prijs als de antec

Chieftec midi dragon silver + zijpaneel met plexiraam

Case heb ik 4 jaar geleden 160€ betaald +52 voor het zijpaneel nu mag deze weg voor 50€
mag altijd worden naar gekeken worden
is nog in perfect staat is nog compititief tegen huidige cases
VEEL PLAATS ook voor de nieuwere GFX kaarten

alle prijzen zijn exclusief verzending
CASE kan opgestuurd worden maar dit kust u 17€ omwille dat de case 11kilo weegt

BMF|Johan

Legacy Member
30 euro voor die Antec
30 euro voor die POV
Kan zelfs vanavond al opgehaald worden ;)

Edit: heb ik je op msn? spank me dan effe, of PM mij je msn-adres om verder af te spreken

MinM

Legacy Member
BMF|Johan zei:
30 euro voor die Antec
30 euro voor die POV
Kan zelfs vanavond al opgehaald worden ;)

Edit: heb ik je op msn? spank me dan effe, of PM mij je msn-adres om verder af te spreken


msn = [email protected]
ik kan wel niet meer vanavond en morgen ga ook heel moeilijk zijn
kunnen we afspreken dinsdag dan heb ik vrij en ben ik een hele dag beschikbaar en kan je ze ook testen bij mij thuis

MinM

Legacy Member
mja ik beschik niet over een fototoestel
ik zal u ze beschrijven
zilver, wat gebruikers sporen (normaal na 4 jaar gebruik)
http://www.loveno.be/product/4463/Chieftec-DG-01W-D-U-Midi-350W.html
is den deze maar zonder front USB
euhmmm is wel met een zijpaneel met plexiglas(niet gemod, besteld bij chieftec zelf in der tijd)


http://www.loveno.be/product/3697/Chieftec-Big-Plexi-Door-Black-Maxi-with-Fan.html


dit is hem eigenlijk in zijaanzicht alleen dat deze zwart is natuurlijk
in plaats van een zwarte fan krijg je van mij een sunbeam blue led 80x80mm fan

wat krassen op plexiglas en wat op de case zelf
vooral aan de zijkant mor ni van zeggen diepe krassen echte kleine oppervlakkige

nog even bij vermelden de bay klemmen zijn verloren gegaan
ik had er nog achter gezocht.
Dan heb ik is rond gebeld
Elke winkel waar je een cheiftec kan kopen heeft er wel liggen in reserve en deze kunnen gratis bekomen worden


laatst en not least => rede van verkoop
ik heb het gezien met deze case na 5 jaar trouwe dienst mag het eens vervangen worden en op het moment

steekt er een x1950pro corssfire in en wie deze kaarten al gezien heeft, deze zijn huge
ik denk dat ze even groot zijn als een 8800 nvidia versie en ze passen der mooi in met nog een 5 cm plaats tussen de hdd racks
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan