Archief - [TK] Amilo Pro V3205 12" + accesoires!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Hierbij zet ik een notebook van een kameraad tekoop. Is 10 maanden oud en is praktisch in nieuwstaat. (Heeft altijd op bureau gestaan..) Het gaat dus om een Amilo Pro V3205. Batterij is nog in goede staat, is zeer helder en scherp scherm. (ambient light sensor met res. van : 1280 x 800) Is 12" dus is heel gemakkelijk mee te nemen. (weegt slechts 1,8kg) Hierbij wordt ook nog een logitech cordless mouse, logitech Alto (laptop stand met toetsenbord en extra usb aansluitingen t.w.v. ~100EUR..) en een laptop tas bijgeleverd.

Specs hij heeft als CPU een Intel Core 2 Duo T5500 / 1.66 GHz
Review Krijgt 90%..

Staat ook op Kapaza

Prijs is bieden, hij heeft al een bod van 450 via mail gehad.. Hoogste bod op 30/11/07 om 19u00 wint!

Michiel

Legacy Member
Op Kapaza staat die het hoogste bod op 350€...
Ik kan dus evengoed 400€ op Kapaza bieden...

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Als ik op kapaza iets wil kopen, stuur ik ook altijd een e-mail met mijn bod erin..
Ik typ er nog bij dat hij een bod van 450EUR via e-mail gehad heeft dus daaronder bieden heeft geen zin..

tarske

Legacy Member
Is de doos en de factuur er nog bij ?
Waar aangekocht ?
Hoeveel uur gaat de batterij mee ?
Azerty toetsenbord ?

Svenno

Legacy Member
tarske zei:
Is de doos en de factuur er nog bij ?
Waar aangekocht ?
Hoeveel uur gaat de batterij mee ?
Azerty toetsenbord ?

²

Aankoopprijs?
Mss eigen foto's?

Grtz

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Doos > in vuilbak

Factuur kan ik opvragen (nog ~14 maand onder garantie)

Aankoopprijs laptop: 1280€

Muis logitech: 60€

Logitech alto: 99€

Tas: 30 €

TOTAAL: 1469€

Azerty toetsenbord

Batterij gaat bijna 3uur mee, eigen foto's komen eventueel nog maar laptop is in nieuwstaat dus zal er niet anders uitzien zoals op de pics. op internet :)

tarske

Legacy Member
Indien met factuur bod 475 € afgehaald
(of geleverd bod van 500 €)

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Bod genoteerd, gaat trouwens tot morgen 19u00 door. Dacht dat hij 24u liet open staan. Dit bleek nu 48u te zijn..

Zatte_Bjorn

Legacy Member
@ Timmeke145 : Wordt in één geheel verkocht zegt hij, srry..

tarske

Legacy Member
Zatte_Bjorn zei:
Bod genoteerd, gaat trouwens tot morgen 19u00 door. Dacht dat hij 24u liet open staan. Dit bleek nu 48u te zijn..
Normaal mag je een afsluitdatum en uur niet wijzigen,als ik dit in functie bekijk kan ik u verplichten te verkopen maar gezien er geen members benadeeld worden zal ik zal het maar aanzien als communicatiefout tussen u en uw kameraad,ik ben ook de moeilijkste niet maar let erop in de toekomst !

Zatte_Bjorn

Legacy Member
@tarske : Zal er op letten in de toekomst, mijn excuses voor deze vergissing..

Svenno

Legacy Member
Bij deze zal ik wel gewonnen hebben zeker? Aangezien ik als eerste het bod van 560€ had (hetzelfde bod op Kapaza om 19:00)

Mvg

Zatte_Bjorn

Legacy Member
@ Svenno : Idd die 561 is waarsch toch weer zo'n funbod..
Zal zien wat kameraad ervan zegt..

Zatte_Bjorn

Legacy Member
Die Fred die gistere meermaals op kapaza een bod heeft gedaan, had een mail gestuurd om 6 voor zeven. Hierin stond dat hij 600EUR afgehaald bood.
Omdat ik niet op vriend zijn hotmail kon, en hijzelf aan het overwerken was wist ik niks van dit bod. Eerlijkst lijkt me dus verkocht aan "Fred" op kapaza. Als wij van deze koper niks horen is hij voor Svenno..

Svenno

Legacy Member
Vind ik zeer vreemd aangezien hij eerst een bod van 600€ in een mail heeft gestuurd en daarna een bod van 561€ op kapaza zelf heeft gedaan?

Imo lijkt het me weer een funbieder dan.

Mvg

gravendelver

Legacy Member
Blijkbaar staat deze laptop hier ook te koop? Heb hier vandaag een bod op gedaan op kapaza en kreeg dit antwoord:
Beste Thimo,



Van waar ben je?

Ik heb juist een deal rond gemaakt voor 560€, maar als je 570€ wil geven en je woont dichter bij kunnen wij wel iets regelen.



Groetjes,



Tjörven Ooms ● L’Exsellent BVBA

Kattenbos 121 ● 3920 Lommel ● Belgium

Tel.: 011 810610 ● Fax.: 011 810619

Web: WWW.3920.BE
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan