Archief - [TK] America's Army 80 Honor Account

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breeeze

Legacy Member
Na een goeie 3 jaar America's Army spelen stop ik er mee.
Ik verkoop mijn beste account met een honor van 80!!!

Group : Normal User
Experience: 613706
Honor: 80
Experience Required for Next Level: 19294
Marksmanship Score: 36

Training
Basic Training Marksmanship Training
Obstacle Course
U.S. Weapons Familiarization
Shoot House
Advanced Marksmanship M-24 Sniper System
M-82 Sniper System
Airborne School 250 Tower
Live Jump
Medic Training Airway Management
Controlling Bleeding
Treatment of Shock
Field Training
Special Forces Training AVWID
E and E


Bieden heeft zin vanaf 15 euro!

breeeze

Legacy Member
vinteg zei:
bij mijn weten is dit een gratis spel?
inderdaad, maar hoe hoger je "honor", hoe meer waarde die heeft, om 80 honor te halen moet je al vele jaren spelen, accounts met hoge honor hebben dus een waarde :)

sommige clans eisen een bepaald honor, sommige servers ook, je kan als eerste kiezen op een server welk wapen je wil door je hoge honor.

wat ik vraag is niet echt veel, kijk maar eens op ebay ofzo ;)

adonis

Legacy Member
jepz ok, ik ken genoeg mensen die dat gewoon via via die honour zo hoog krijgen als ze willen.. boeie!
en op ebay vragen ze voor een 100hon account maar 10euro en natuurlijk biedt niemand daar op :i

breeeze

Legacy Member
adonis zei:
jepz ok, ik ken genoeg mensen die dat gewoon via via die honour zo hoog krijgen als ze willen.. boeie!
en op ebay vragen ze voor een 100hon account maar 10euro en natuurlijk biedt niemand daar op :i

jah, de tijd van hacked honor servers is toch wel voorbij, en ikzelf mag van geluk spreken nooit op zo'n server te hebben gespeeld, je acc. is gewoon om zeep :s

en op ebay wordt een 100 honor account weldegelijk verkocht (vorige week nog eentje gezien met honor 91 en verkoopprijs net geen 40 euro, waar jij die 10 euro van haalt weet ik ook niet?!!)

cG`

Legacy Member
Gaat hier 9/10 niet mogen aangezien het spel gratis is, ge verkoopt dus het spel niet, maar enkel uw account wat slechts iets "virtueel" is.

breeeze

Legacy Member
cG` zei:
Gaat hier 9/10 niet mogen aangezien het spel gratis is, ge verkoopt dus het spel niet, maar enkel uw account wat slechts iets "virtueel" is.
als ik mijn account info op papier zet is het niet meer virtueel, AA is ook slechts virtueel, een CD is een drager van de virtuele bestanden, net als een papier voor mijn account info :)

Stijn89

Legacy Member
ow srry verkeerd geleze, reply ff geveranderd :p
'(srry offtopic)

Kwertie

Legacy Member
losse accounts verkopen mag hier niet, wat er op ebay gebeurt gaat ons niet aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan