Frank112 zei:
aaah, doet dat pijn aan jullie zieltjes? stfu en sluit deze thread.. ik heb het gehad met jullie whiners...
nja ge doet et uzelf aan da ge opmerkingen krijgt van de mod's ...
De rules volgen blijkt heel moeilijk voor u 2 vb : taalgebruik... en ge zegt da ge een bod hebt gekregen op een ander forum .. maar een link zet ge er nie bij
btw doordat de vorige topics niet zo goed verlopen wordt er allicht ook streng nagezien op deze topic van u ..
enja Whiners ..... moest ge vriendelijk blijven en de regels volgens zouden de mod's en andere mensen niet reageren en opmerkingen geven