Ik heb altijd op uw PM's geantwoord.. De laatste PM waarin stond geef je nog 2 dagen, heb ik niet op gereageerd omdat je op Kiala kunt volgen dat hij binnen die 2 dagen nog ingeleverd is.. Pakket is ingeleverd, is nietmeer in mijn handen.. Srry dat sommige mensen het druk hebben rond de feestdagen en een pakket later inleveren.. (hiervoor ook mijn excuses..) Als dit bij mij gebeurt ga ik daar ook niet moeilijk over doen...