Archief - [TK] AMd 64,3000+ full pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djouls

Legacy Member
yow,ik zou graag mijn pc'ke verkopen:

- AMD Athlon 64,3000+ processor(2200 Mhz)
-Moederbordnaam Gigabyte GA-K8NS (5 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN,2 S-ATA)
Moederbord Chipset nVIDIA nForce3 250, AMD Hammer
-Video kaart RADEON 9800 PRO (128 MB)
-Systeemgeheugen GeIL 512 MB PC3200 400MHz DDR SDRAM,with Blue Aluminum Heat Spreader.
-Maxtor HDD 160 Gb S-ATA
-MAXtor Hdd 40 Gb ATA
-LG combo DVD lezer/CD brander
-zwarte Chieftec DA-01BD Maxi Black 340W (P4 Ready)(ik heb sleutel nog denk ik)
link: http://comtechnology.be/shop/images/Dx-01bd.jpg >>kost nieuw nog steeds 136 eur
- +2 extra USB -poorten van achter via zo'n kabel,ik ken er de naam ni van,dus in totaal 6 usb-poorten
-floppy drive
-monitor: zwarte IBM [17" CRT] (het scherm werkt perfect maar er is een kras op)
-Trust 5.1 Home theatre system (4500 watt,aansluitbaar op pc en hifi)
-muis en toetsenbord ook verkrijgbaar

Ik zou graag alles in zijn geheel verkopen.
Ik herhaal:ik zou graag alles in 1 GEHEEL verkopen,enkel indien ik het niet verkocht krijg,zal ik later mss een nieuwe topic starten met de stukken apart.

Absolute Minimumprijs is 400 eur en het wordt enkel afgehaald of geleverd mits vergoeding(zodat systeem getest kan worden om latere misverstanden te vermijden).

Ik behoud mij het recht om blablabla.
Gentlemen,start the bidding..

xtension

Legacy Member
CPU + moederbord + memory + LG dvd --> €120

pm mij anders...

Ow_jeih

Legacy Member
hij verkoopt ni in onderdelen...als hij het in onderdelen gaat verkopen dan maakt hij een nieuwe thread...

Djouls

Legacy Member
ik maak van de minimum prijs 300 eur en de meeneemprijs 450 eur

PsYmon

Legacy Member
eventueel wel verkoop zonder kast?
edit: zoniet --> bod 300 euro excl levering in gent. Van alles nog factuur?

Djouls

Legacy Member
btw,ik heb de nieuwprijzen eens opgezocht om het vergelijken te vergemakkelijken:

149 cpu
62.5 moederbord
50 ram geheuge
73 hd sata
44 hd ata
37.5 lg writer
100 radeon
136 case
45 muis+toetsenbord+scherm+boxen
---------
697 eur

[MJ]

Legacy Member
Nevermind, probeer t maar s op ebay, misschien dat ge m daar kwijt raakt voor de prijs dat ge er nog moet van hebben.
Is al de derde keer dat je de meeneemprijs verandert... mensen die hun prijzen verhogen als ze zien dat er goeie boden komen, boezemen me weinig vertrouwen in. I'm out. Gl met de verkoop verder.

Azgard

Legacy Member
Kan die pc getest worden?
Zijn er nog onderdelen dat in garantie zijn?

Ik bied € 375 onder voorbehoud van m s werkend te zien en als er een toetsenbord en muis bij is.

Djouls

Legacy Member
ja pc kan uiteraard getest worden.Ofwel bij afhaling,ofwel bij levering,en dit om latere misverstanden te vermijden.
bod genoteerd

Azgard

Legacy Member
Hebde een idee wanneer ge afsluit? Niet dat zo presseert, maar ik heb nogal een drukke week voor de boeg vanaf woensdag, dus ik zal niet veel online zijn om de thread hier bij te houden. :/

Azgard

Legacy Member
Ik neem aan dat ik de bieding gewonnen heb... laat je mij iets weten om iets af te spreken?

Robain

Legacy Member
ik heb wel nog interesse... maar is de deal hier nu afgesloten me Azgard of wat?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan