Archief - [tk]-amd 64 Pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

InGame

Legacy Member
krisse5844 zei:
En hoe kan ik deze bemachtigen bij dit (uw 75 € die je vraagt ) bod , want een hdd verzenden via post :eek: ...?

Ik kan deze brengen ( maar dan enkel afspreken aan een treinstadion omdat dat nog gemakelijk is om te vinden ) .

krisse5844

Legacy Member
InGame zei:
Ik doe de raptor weg voor circa " 75€" en je mag hem hebben.

6maand oud .


Bodje 70 € ( deal ? ) , indien ik weet hoe we dit deftig gaan afhandelen. Want een hdd verzenden via post enzo :eek: ?

EDIT : Via stations afspreken is zeer goed voor me

InGame

Legacy Member
enig idee waar ? Ik ben van gent , stadion gent of aalst is voor mij uitstekend

@nermos

Legacy Member
Telt mijn bod van 180€ exc. nog voor mobo en cpu, of ben ik te laat?

Grtz,

@nermos

krisse5844

Legacy Member
InGame zei:
enig idee waar ? Ik ben van gent , stadion gent of aalst is voor mij uitstekend

Dan had ik u verkeerd verstaan blijkbaar. Ik dacht dat je een treinabo had en dat je wou afspreken aan mijn dichts bijgelegen station ofzo ?

Bodje blijft gelden naartuurlijk ;) ...

Oplossing?

InGame

Legacy Member
Lian Li Case 6085 Silver Aluminium Design

PSU 520 WATT CASE-MASTER BLUE LIGHT

AMD 64 3000+ Skt 939 512kb Cache VENICE CORE.
DFI Lanparty Motherboard UT-SLI D Nforce 4 BOD : 180€ |@Nermos|
BOD

GEIL 2x 512Mb DDR 400

SEAGATE 80GB
Maxtor 160Gb
VERKOCHT

Maxtor 120Gb SATA

XFX 6600GT 128Mb

PHILLIPS LIGHTSCRIBE DVD-RW

Sony Floppy


2x 256MB DDR 400 =20€ Per stuk .

Intel Celeron 2.93 VERKOCHT 40€ |Gamer|
AMD XP 2200 Skt A VERKOCHT 40€ |Gamer|
VERKOCHT

Raptor 36gb 10k BOD : 70€

ik contacteer de personen die het hoogste hebben geboden . 180 € geld nog . ik sluit morgen avond af !!! volledig

Psychodweep

Legacy Member
Maxtor 120Gb SATA -> 35 EUR afgehaald.

DFI Lanparty Motherboard UT-SLI D Nforce 4
-> hebde daar nog alle kabels, boekjes, cdrom, plaatje etc van ?

krisse, ik kan eventueel die raptor meedoen naar kortrijk....

@nermos

Legacy Member
AMD 64 3000+ Skt 939 512kb Cache VENICE CORE.
DFI Lanparty Motherboard UT-SLI D Nforce 4 BOD

+

GEIL 2x 512Mb DDR 400

250€

en indien die XFX 6600GT PCI-E is 360€ alles bijeen?

krisse5844

Legacy Member
@InGame :

Check PM !

Is mijn bod nu aanvaard voor verkoop => allez kort gezegd , deal gesloten voor 70 € ?

@ Psychodweep :

Is zéér vriendelijk , maar we komen wel tot een oplossing , moesten we er echt niet aan uitgeraken , "your the man i need ":niceone: :D

InGame

Legacy Member
Ok De laatste Minuten !

Ik sluit nu af . (21.30)

Stand van zaken.

WD 36Gb RAPTOR : Verkocht Aan Krisse5844
DFI Moederbord + 3000+AMD64 SKt 939 + 6600GT PCI E : Verkocht Aan Nermos
Intel 2.9ghz + AMD skt A 2200 : Verkocht Aan Gamer
160Gb & 80Gb : Verkocht
_______________________________________________________

120Maxtor SATA ( Ga ik niet verkopen heeft problemen ( bad sectors zo te zien ) Sorry ik ga deze opsturen in RMA & eerst data gegevens weg doen .


Ik stuur bij sommige mensen hun goederen op .
Maar Bij andere spreken we af .

Ik zou graag willen weten wanneer je kan afspreken .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan