Archief - [TK] AMD 4400+ systeem + 19" TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svenno

Legacy Member
- Scherm: HP 19” tft
- Processor: amd athlon x2 4400+ s939 toledo boxed
- Moederbord: msi neo4-fi
- Grafische kaart: msi nx7800gt 256mb ddr3
- Geheugen: kingston ddr 1gb
- Hardeschijf: maxtor 200gb diamondmax10 sata
- Kast: case midi tower 3210-15 c2228 420w (NIEUW)
- DVD-RW: nec 7173 dvdrw 18x12xram, ondersteund duallayer! (NIEUW)
- Toetsenbord: hp smartcard (NIEUW)
- Muis: hp (NIEUW)

Minimumprijs(met scherm): €450
Minimumprijs(zonder scherm): €350

Hierbij heb ik de prijs gehanteerd die mij op het prijsschattingsforum aangeraden werd.
Ik ga eerst proberen om het hele systeem te verkopen. Indien dat niet lukt, zal ik overgaan naar verkoop in onderdelen.

* Ik stak deze pc in elkaar voor een "vriend", maar deze was niet meer geïnteresseerd.
* Factuur is aanwezig van de nieuwe onderdelen.
* Staat ook op 2dehands en Kapaza.
* Afhaling wordt geprefereerd, aangezien het gans systeem is.
* Vragen zijn toegestaan, happy bidding. ;)

http://img115.imageshack.us/img115/8735/dsc00559fb8.jpg
http://img152.imageshack.us/img152/5797/dsc00560sb3.jpg
http://img107.imageshack.us/img107/4954/dsc00561hj9.jpg

Indien de minimumprijs niet gehaald wordt, heb ik het recht om ....

Svenno

Legacy Member
Ja, scherm doe ik wel apart weg. Ik dacht aan een 110euro?

PS: Meeneemprijzen toegevoegd.

Meeneemprijs(met scherm): €500
Meeneemprijs(zonder scherm): €400

Svenno

Legacy Member
jastas zei:
Als je de cpu apart weg doet laat me dan maar iets weten!

Puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel zou je er nog voor willen geven? Als het genoeg is, ben ik nu mss al bereid om in onderdelen te verkopen.

Svenno

Legacy Member
Dan wacht ik liever nog even :)

PS: De dozen (met handleidingen, drivers, ...) zijn van het graka, mobo, tobo en case nog aanwezig.

spriggan

Legacy Member
wat is je meeneemprijs als ik het muis en toetsenbord nie wil.
kan je me dat pm'en dan kan ik dat misschien onmiddellijk bieden.
want ik zoek zo een systeem momenteel voor ne kameraad maar die heeft al een logitech toetsenbord en muis gekocht.

Svenno

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Geen factuur van de oude onderdelen?

Neen

spriggan zei:
wat is je meeneemprijs als ik het muis en toetsenbord nie wil.
kan je me dat pm'en dan kan ik dat misschien onmiddellijk bieden.
want ik zoek zo een systeem momenteel voor ne kameraad maar die heeft al een logitech toetsenbord en muis gekocht.

Check your PM.

Svenno

Legacy Member
dikkie zei:
90 exclu op de 4400 indien ge het apart verkoopt

Zeer interessant bod. Maar aangezien spriggan interesse heeft in de hele pc, moet ik hem voorrang geven.

Ik zal je zeker iets laten weten als de verkoop eventueel niet doorgaat.

Svenno

Legacy Member
Deal. Aangezien spriggan het toetsenbord en muis niet meeneemt, aanvaard ik 480€ als meeneemprijs.

Thread mag gesloten worden, tenzij er iemand nog interesse heeft in het HP Smartcard toetsenbord en HP optical muisje?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan