Archief - TK allerlei onderdelen nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bartje_n

Legacy Member
ik heb hier :
1GB ddr400 merk transcend
1GB ddr2 667 merk kingstone
2gb ddr2 667 sodimm
2 x 256 mb ddr 333 sodimm
2 x 512 mb ddr2 667 sodimm
1gb ddr2 800 merk transcend
250gb samsung notebook hd SATA in gesealde verpakking
een maxtor atlas 10k3 scsi schijf 18.4gb met nog garantie
4gb sony memorystick usb
2 x 4gb sony memorystick pro duo
seagate 7200.10 500GB sata 2 schijf ES reeks

alle onderdelen zijn nieuw
bied maar
verzending is met kiala

KinGleR

Legacy Member
hoeveel voor de seagate? en voor de 4GB sony memstick USB

Foert

Legacy Member
1gb ddr2 800 merk transcend : 20 euro excl.

hoeveel voor die 500gb schijf?

Massis

Legacy Member
update: voor de memorystick pro duo 4gb : €30 afgehaald & cash betaald (of overschrijving moest ge dat liever hebben)

Subwoofer

Legacy Member
Hoeveel voor de "seagate 7200.10 500GB sata 2 schijf ES reeks"?

bartje_n

Legacy Member
ten eerste zijn ze allemaal nieuw en dus ook in verpakking hier dus geen vragen meer over
afhalen is mogenlijk maar houd er rekening mee dat ik alle dagen behalve op maandag moet werken van 8h tot 20h en dat ik buiten werken nog een ander leven heb
voor de 500gb es is een minimum van 100€ nodig
de pro duos gaan buiten voor 40€ inclu en ik heb er trouwens 2 van 4gb
2gb ddr2 is van trancend
justchill welke cpu had je in gedachte?

Massis

Legacy Member
goed, 40€ inclu (en dus ook vderzonden) onder voorbehoud, bevestiging vandaag nog normaal

bartje_n

Legacy Member
punkrockdude zei:
goed, 40€ inclu (en dus ook vderzonden) onder voorbehoud, bevestiging vandaag nog normaal

betaling kan ook via paypall verzendingen gebeuren altijd op maandag omdat ik op andere dagen daar niet geraak

bartje_n

Legacy Member
downside zei:
2gb ddr2 667 sodimm

Bod 15 indien het 2x1G of 1x2G is

dit zijn dus van die boden waar ik de schijt van krijg geheugen kost 120€ en hij gaat 15€ bieden
het is 1x 2gb

downside

Legacy Member
Zet dan minimumprijs hé, dan krijg je geen zo'n biedingen.
Misschien helpt het wel om de boel op gang te brengen hé.
(ps imodium helpt)

Massis

Legacy Member
bartje_n zei:
betaling kan ook via paypall verzendingen gebeuren altijd op maandag omdat ik op andere dagen daar niet geraak

€40 bevestigd, ik betaal liefst via online overschrijving, pm me voor de details... ("ze gaan weg voo"r = meeneemprijs veronderstel ik...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan