reavermaster
Legacy Member
Hey,
Ik zou mijn grafische kaart willen verkopen.
Het betreft één van de 1e 7800gt's een 256mb versie van sparkle pci-E
Kaart is nooit overgeclockt geweest. Garantie is wel verlopen.
Aankoopdatum: oktober 2005
Vraagprijs: min 80e
meeneemprijs: 100e.
Bieden is zeker toegestaan.
Verkies afhalen, maar verzenden kan ook op risico van de koper!
Mvg
Ik zou mijn grafische kaart willen verkopen.
Het betreft één van de 1e 7800gt's een 256mb versie van sparkle pci-E
Kaart is nooit overgeclockt geweest. Garantie is wel verlopen.
Aankoopdatum: oktober 2005
Vraagprijs: min 80e
meeneemprijs: 100e.
Bieden is zeker toegestaan.
Verkies afhalen, maar verzenden kan ook op risico van de koper!
Mvg