Archief - «TK» 60.01 gig laptop hd van Hitachi met usb casing!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deadelus

Legacy Member
Hoi,

Heb laatst dit speeltje gekocht omdat ik het kon :) kan het nie echt gebruiken,... dus ligt hier wa stof te vergaren :)

Verschillende pics:

Hd case in werking met laptop schijfje:
http://users.telenet.be/deadelus/laptop hd te koop incl behuizing!!/hd case 2.jpg

Hd case top:
http://users.telenet.be/deadelus/laptop hd te koop incl behuizing!!/hd case.jpg

Hd in computer beheer:
http://users.telenet.be/deadelus/laptop hd te koop incl behuizing!!/hd in orde.JPG

Minimum:

50 euro meeneem 70

Hd kost nieuw: 89 euro
Case nieuw: 15 euro

Totaal: 104 euro

winst: 34 euro

Dus aub nie komen klagen over prijs! Eerste die dit doet krijgt een badpost!

Hd is volledig in orde zoals je kan zien op foto 3, geformat als FAT 32 opt moment van printscreen maar kan natuurlijk ook als NTFS gedaan worden indien gewild!

Hd is dus 60.01 gig groot, 4200 rpm



Happy bidding

Rage

Legacy Member
Die HD is dus bruikbaar met alle PC's? (dus niet enkel laptops?)

cool_boy_ke

Legacy Member
ja deze is USB, past op bijna iedere Windows XP zonder problemen, Windows 98 ofzo moet je effe een 'speciale driver' zoeken ....

Bod van € 50 incl om te starten... (er staat niet incl of excl bij de minimum :) ! )

Deadelus

Legacy Member
Was ook incl :)

Bod noted.

Heb de drivers voor windows 98 erbij.


Groeten

cool_boy_ke

Legacy Member
Alles word warm wat electricitet nodig heeft :) Maar daarvoor is die case koel dus daar moet je je niet al teveel zorgen over maken :D

Deadelus

Legacy Member
Zoals cool boy al zegt: hd's zijn bestemd om temp van ongeveer 40 graden te draaien, deze hd word ongeveer 34 graden in mijn laptop en nog geen 30 in het hd casing!

Casing is dan ook van aluminum!

Greetz

Deadelus

Legacy Member
Dit wil ik ook wel ruilen tegen:

Ram geheugen, dvd writer dual layer + 16*, of een interne SATA hd! van ongeveer 100 gig

Greetz

chris7ophe

Legacy Member
Wat voor RAM zoek je ?

heb nog PC3200 4x256 CL2.5 GEIL DDR liggen & PC3200 2x512 CL3 ECC DDR (ecc hoef je niet te gebruiken he)

Deadelus

Legacy Member
chris7ophe zei:
Wat voor RAM zoek je ?

heb nog PC3200 4x256 CL2.5 GEIL DDR liggen & PC3200 2x512 CL3 ECC DDR (ecc hoef je niet te gebruiken he)

Heb je foto's?

Kun je me toevoegen op msn? [email protected]

Ik heb liever ram dan geld :)

Dus ik zal zien op het einde, dus meeneem prijs is afgeschaft!

Greetz

chris7ophe

Legacy Member
foto's ? heb ik niet neen.

Dat GEIL ram is de versie met blauwe heatspreaders, de 2x512Mb is van crucial en zonder heatspreaders.

zijn die foto's belangrijk ??? Want heb momenteel geen digicam liggen.
Zal U morgen toevoegen,ben nog aan't werken.

En in welke ram zou U geintresseerd zijn ?

Deadelus

Legacy Member
Ik ben dan vooral geinteresseerd in de 2 * 512, maar die geils zijn ook wel leuk :)

We hebben het er morgen wel over op msn

Greetz

faselna

Legacy Member
Deadelus zei:
Genoteerd, maar zoals al aangegeven wacht ik op een ram ruil :) loopt dit fout... dan ga ik over op gewone verkoop

Groeten



Heb ook ruil materiaal DVD Writer dual 16X van Samsung nieuwe incl software

2 x 256DDR Xms corsair Pc3200

Je zie maar

faselna

Legacy Member
Deadelus zei:
Kun je me ook hierover toevoegen op: [email protected]

Ik zal wel pas vanavond aanwezig zijn.

Groeten


Zou het echt om 14.00 moeten weten en anders zeg me wat je evt wil ruilen ?

ram = geen opleg

DVDRW = geen opleg

dus gewoon ruilen of 65 op u rekening je zeg het maar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan