Archief - [TK] - 4x G.E.I.L. 512 Ddr 400 + Blue Aluminum Heat Spreader

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zyrex

Legacy Member
Ik verkoop 4 latjes van 512mb:
G.E.I.L. 512 Ddr 400 + Blue Aluminum Heat Spreader

184pin, Non-ECC, Un-buffered, high performance DDR memory modules.
GeIL 5ns 32x8 & 64x8 Density DDR Chip.
6 Layers Ultra Low Noises Shielded PCB.
Optimized SPD for Dual Channel DDR motherboards.
Blue Aluminum Heat Spreader.
Lifetime Warranty .
CAS 2.5 - 6 - 3 - 3
2.55V-2.95V

Perfecte staat, nooit overclocked (niet afgezien)
Ik verkoop ze per 2 of per 4 (desnoods per stuk maar enkel als ik zeker ben dat ik er nog enen appart kan verkopen)
Bod gewenst van 35 euro of meer. Minder maakt geen kans.
Ik stuur niets op met de post. Ik ben van omtrek Kortrijk. Afhalen mogelijk of ik wil het nog komen brengen indien niet verder dan Kortrijk-Gent / Kortrijk-Roeselare... (mogelijk om ergens af te spreken)

Zyrex

Legacy Member
100 euro is veel te weinig, als ik 35 euro per lat vraag is er al meer dan 33% af (1/3) van de huidige nieuwprijs.

de 4 latten samen (2048mb) voor 135 euro.

LaXozz

Legacy Member
als deze alle 4 samen werken op een a8n-sli deluxe mobo , wil ik er 135 euro voor bieden en veronderstel dat dat uw meeneemprijs is

PsYmon

Legacy Member
LaXozz zei:
als deze alle 4 samen werken op een a8n-sli deluxe mobo , wil ik er 135 euro voor bieden en veronderstel dat dat uw meeneemprijs is

Ze gaan samen werken, maar waarschijnlijk aan 2T. Dus niet echt aan te raden :)

lloerdy

Legacy Member
'k Heb Interesse, maar als echt het niet kan verzonden worden is het weinig moeite, kortrijk is zo'n 2 uur van hier :p

Zyrex

Legacy Member
Oh ja, vergeten te vermelden, de verkoop gaat door tot eind deze week, dan krijgt het hoogste bod ze mee.

LaXozz heeft het eerste bod van 135€

Ambush heeft hetzelfde bod gedaan en komt dus pas in aanmerking indien LaXozz niet doorgaat.

Komen jullie dit afhalen? (desnoods wil ik tot in afrit A19 in Ieper rijden)

Ambush

Legacy Member
hetzelfde bod ?

dacht dat rams voor LaXozz niet ideaal waren ? ...

Zyrex

Legacy Member
LaXozz zei:
ps kan je me eens de prijs tonen van 1 zo een latje nieuw? blijkbaar 99 euro?

99 euro? :crazy:
dit zou 400 euro zijn voor 2gig ram, da zou het duurste ram zijn dat er is denk ik :) en ik zou dit niet verkopen voor 150 moest het 400 euro waard zijn ze :)

nee, de prijs hangt af van winkel tot winkel maar voor deze 4 latjes gaat ge ongeveer van 220 (goedkoopste winkel) tot 280 (duurdere winkel) euro betalen.

Zyrex

Legacy Member
Zaterdag wordt de verkoop afgesloten en spreek ik desnoods die dag al af.
(Heb zondag weinig tijd)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan