Archief - [TK] 21" CRT EIZO Flexscan F77, Logitech racing wheel FF !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tae

Legacy Member
Nog altijd te koop deze zaken !

-Specs:
CRT Size 55 cm (21 inch) class, 90° deflection Invar Shadow Mask
CRT Phosphor Pitch 0.28 mm (Dot)
CRT Surface Treatment Super ErgoCoat®
Scanning Frequency H: 30 - 95 kHz V: 50 - 160 Hz
Input Signals RGB Analog
Input Terminal D-Sub 15-pin and BNC x 5 (switchable)
Active Display Size 402 mm (H) x 300 mm (V) / 15.8" (H) x 11.8" (V)
Viewable Display Size Diagonal: 501 mm / 19.7"
Recommended Resolution 1280 dots x 1024 lines @ 88 Hz
Maximum Resolution 1600 dots x1200 lines @ 75 Hz
Dimensions 494 mm (W) x 486 mm (H) x 520 mm (D)

In perfecte staat, zowel technisch als de monitor zelf (uitzicht, kast, body)
ideaal voor te gamen, films te kijken of voor de serieuze designer.
Haarscherp beeld.

Foto's:
http://img216.imageshack.us/my.php?image=eizo1filtered0cd.jpg
http://img216.imageshack.us/my.php?image=eizo2filtered5tw.jpg

vraagprijs dus ook meeneemprijs: 100 €
minimumprijs liefst nog een 70€

--------------------------------------------------------------------------

-Ook nog een logitechstuurtje met pedalen en beschikt over force feedback. Dit is echt wel een goed stuurtje en de FF is heel goed voelbaar in sommige race games, maar omdat ik bijna geen racegames speel ligt het hier maar doelloos in de kast te liggen vandaar....
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,crid=2217,contentid=5026,detail=2

Ik beschik wel niet meer over de orginele doos, tis maar dat je het weet

Foto's:
Stuur
http://img363.imageshack.us/my.php?image=filtered7tx.jpg

min. 20€

Ik behoud mij het recht .....

Dreamwave_hero

Legacy Member
vanwaar ben je ergens in antwerpen?
kom je soms in omgeving mol-geel?
indien je niet te ver woont: bod van 20eur excl voor Logitech® Formula™ Force GP

Tae

Legacy Member
Ik ben van het Kiel bijna tegen het 't stad zegt.

Ik kom niet direct in die buurt.

Dreamwave_hero

Legacy Member
bod van 20eur afgehaald voor de Logitech® Formula™ Force G
ik zie wel hoe ik er geraak :d

skinny_sl

Legacy Member
€ 50 + € 5 voor het scherm als je het kan komen brengen.

Tae

Legacy Member
Uppe niemand die geen scherm of een racingstuur nodig heeft ? Hmmm raar :)

Tae

Legacy Member
Nee maar wie weet bied er altijd iemand meer voor he.

Wanneer zou je het kunnen komen ophalen dan ?

btw die monitor is nogaltijd te koop niemand heeft nog een definitief bod gegeven :) !!!!

Dreamwave_hero

Legacy Member
Ik zou kunnen ophalen op vrijdag en zaterdag van deze week en op maandag, donderdag en vrijdag van volgende week
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan