Archief - [tk] 2 * Vga/ Ram / Psu / Cpu / Mobo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dealer

Legacy Member
.1 Inleiding

Wegens aankoop van nieuwe hardware heb ik een paar stukken te koop. Alles behalve de FX5900XT is net geen jaar oud (van Oktober 2006) en vertonen geen gebreken. Van sommige stukken heb ik geen doos of handleiding meer.

.2 Objecten

  1. Aopen Aeolus FX 5900XT 128MB AGP

  2. Sapphire Radeon X1900GT 256MB DDR3 PCI-E

  3. Asrock S939 VSTA Moederbord

  4. AMD 4200+ S939 2.2 GHz

  5. Apacer DDR 1GB 3200 (2 * 512MB) CL2.5

  6. Twinmos DDR 1GB 3200 (2 * 512MB) CL2.5

  7. ThermalTake Butterfly 480W

.3 Verzending

Af te halen in Gent op afspraak (200m van st-pieters station)
Verzending via postpakketten. (op eigen risico en op eigen kosten) Dus bij verzenden bieden EXCL verzendingskosten!!!

.4 Contactgegevens

Te regelen na afsluiting via PM, e-mail, telefoon/GSM of MSN.


.5 Slot

Hopelijk heb ik iets dat jullie interesseert :) . Onderhandelen mag altijd...

Gelieve te bieden EXCL verzendingskosten!!!

Ik sluit af op vrijdag 21/09/2007 om 20u.

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke en MenLoR

Burny

Legacy Member
Heb je wel eens oc'ed met die 4200+? Ik ben benieuwd naar de eventuele resultaten.

Dealer

Legacy Member
Burny zei:
Heb je wel eens oc'ed met die 4200+? Ik ben benieuwd naar de eventuele resultaten.

Nee, heb er nog nooit mee OC'ed. Denk wel dat er een goeie 150 - 200 MHz uit te halen valt. Ma ik had maar een stock coolerke dus ver zou ik niet geraakt zijn ;).

TH€ ON€

Legacy Member
Ik heb interesse in de 4200+.
Hebt ge een meeneemprijs daarvoor?
Ik bied er alvast 60€ voor.

wdesmedt

Legacy Member
75€ voor cpu

*edit*

na even nadenken bied ik ineens ook voor X1900GT

70€ om te beginnen

tweetyoost

Legacy Member
20€ op nummer 5
en 20€ op nummer 6

als ik ze samen neem voor 40€ ben je dan tevreden?

2.DIE.4

Legacy Member
€50 voor 1 en 5, liefst zo rap mogelijk afgehaald in Gent

RocKer

Legacy Member
Asrock S939 VSTA Moederbord


Omschrijving: Geen gebreken.
Met originele doos en handleiding.

- S939
- DDR 400 (4 DIMM sloten)
- PCI-E en AGP 8x slot
- SATA & SATA2
- 2 * IDE
- 7.1 Onboard geluid
- 10/100 Mbps LAN
- 4 * USB 2.0 (uitbreidbaar)
Afbeelding: http://img248.imageshack.us/my.php?i...stamoboxp5.jpg
Info: http://www.asrock.com/mb/overview.as...9Dual-VSTA&s=n
Minimumprijs: 30

Richtprijs: 50

Meeneemprijs: -
Bod 30€:).

Is alles er nog bij,doos,kabels driver-cd enz.

Dealer

Legacy Member
RocKer zei:
Bod 30€:).

Is alles er nog bij,doos,kabels driver-cd enz.

Wat er niet meer bijzit is een SATA kabel, wel nog IDE kabels, driver-cd, doos, uitbreiding slotje voor uw USB's (dan heb je 4+2 USB, 1 Firewire en 1 mini usb), I/O backplate en handleiding :) . Dus mag ik dit goedkeuren?

wdesmedt

Legacy Member
ok dit gaat mij niet bepaald populair maken, maar ik heb geen keuze. ik moet m'n bod intrekken.

Mijn pc (voor dewelke de onderdelen bedoeld zijn) heeft definitief de geest gegeven (lees: rook uit het moederbord). ik gan nu voor een compleet nieuwe config en heb dus de onderdelen niet meer nodig.

mijn excuses
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan