Archief - [TK] 17" TFT scherm, Benq

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

IXtreme

Legacy Member
yieps beste mensen,

Ik heb een 17 inch TFT scherm in aanbieding van benq

ze is 5-6 maandjes jong... TCQ 03 en reactiesnelheid is 8 ms


de reden waarom ik ze weg doe is dak een breedbeeld monitor wil kopen

er zit geen enkele kras op , en ze is nog in garantie voor een 1 jaar en 6 maanden... en geen dode pixels te bespeuren !!!


meer info vind je hier:

http://www.benq.nl/Products/LCD/index.cfm?product=485

minimumprijs is 210 euro====>200 euro

meeneemprijs 280 euro====> 250 euro

ikzelf heb er 315 voor betaald, zie je ook op het kasticketje, dat ik niet lieg
winkel is Mediamarkt in Hasselt


happy bidding


grtz IXtreme

edit: staat nu ook op tones.be

http://http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?p=347225#347225


PRIJZEN AANGEPAST!!!!!

IXtreme

Legacy Member
bod genoteerd, hoewel het onder de minimumprijs is...

@ Coolrunner: inderdaad de FP71E+...wat bedoelt ge ermee ? da je de link hebt gecopy-paste...

kicko

Legacy Member
als ge voor de eerste keer op de link klikt vraagt em achter u taal en komt em op de startpagina van benq terecht. Niks om wakker van te liggen :)

IXtreme

Legacy Member
en een eersten upke !!

komman menskes, ze is echt in goede staat !

Slayerbe

Legacy Member
ja wadde daarvoor hebde de medion 17" me 8ms enzo nieuw

IXtreme

Legacy Member
ja daar zegdet ook, medion...ROFL...ga gij ma lekker medion kope OMG !!!!

NAAB

Slayerbe

Legacy Member

IXtreme

Legacy Member
bod genoteerd Coolrunner


p.s.: @ all: ik sluit binnen een dikke week, hangt af van wanneer mijn scherm geleverd kan worden

@ Coolrunner, hoop dat het niet dringend is, verkopen doe ik allesinds !

Coolrunner

Legacy Member
IXtreme zei:
bod genoteerd Coolrunner


p.s.: @ all: ik sluit binnen een dikke week, hangt af van wanneer mijn scherm geleverd kan worden

@ Coolrunner, hoop dat het niet dringend is, verkopen doe ik allesinds !

is nie dringend ;) .... ben volgende week sowieso niet mobiel ;)

IXtreme

Legacy Member
205 euro is hoogste bieder van Coolrunner

boden van ilovegunk tellen niet meer mee wegens verdachte bedrog !

Coolrunner

Legacy Member
IXtreme zei:
205 euro is hoogste bieder van Coolrunner

boden van ilovegunk tellen niet meer mee wegens verdachte bedrog !

tja vermits ilovegunk zijn bod niet meer geld stel ik mijn bod bij naar 200€ (ben enkel over zijn bod gegaan omdat het er al stond)

dus mijn bod momenteel is : 200€ afgehaald

ilovegunk

Legacy Member
verdachte bedrog wtf??? wat is het probleem als ik het scherm kom afhalen... moete mij toch is 182304823523454 keer uitleggen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan