EtReCx
Legacy Member
hoi
ik heb ier dus nog tien pakskes hyperglidez liggen
9* voor microsoft muizen
1* voor logitech mx 500/510
mogen weg voor 3 euro het pakske
heel het lot kopen is korting krijgen je betaald slecht 25 euro
verzending kan in gewoon enveloppe voor 1 pakske
alle pakskes samen kan in een grote bubbelkes enveloppe ...
voor vragen mag je mij altijd mailen op
greetz
me
me
ik heb ier dus nog tien pakskes hyperglidez liggen
9* voor microsoft muizen
1* voor logitech mx 500/510
mogen weg voor 3 euro het pakske
heel het lot kopen is korting krijgen je betaald slecht 25 euro
verzending kan in gewoon enveloppe voor 1 pakske
alle pakskes samen kan in een grote bubbelkes enveloppe ...
voor vragen mag je mij altijd mailen op
greetz
me
me

Pik ze daar wel op
)