bollie69
Legacy Member
Droopy13 zei:65€ afgehaald in geraardsbergen.
Woon in Geraardsbergen.
Kan het nog gemakkelijker?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Droopy13 zei:65€ afgehaald in geraardsbergen.
Woon in Geraardsbergen.

Droopy13 zei:Pff, over lame gesproken.
Een paar uur voor je afsluit maak je het bekend. Ik wou net eens vragen wanneer de afsluitdag was.
Ik werk deze week met de avond dus kon ik niet antwoorden. Nu kom ik eens kijken en BAM, tis al toe.
Vond wel dat je dit op VOORHAND had moeten zeggen, wat trouwens in de regels staat denk ik.
Ik wil 90 geven. :doh:
Droopy13 zei:90 heb ik het ook niet gevonden zenne. 96€ en dan moet het nog verzonden worden of moet ik er nog een heel eind achter rijden.
Nu is het 5 min hiervandaan.

Droopy13 zei:http://www.padeg.be/description.php?lang=2&path=47&sort=Article&page=0&id=2022
89€, ik ga 1 halen vandaag, ben er toch in de buurt.![]()

