Archief - thrustmaster racing wheel (gearbox) nieuw in doos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bollie69

Legacy Member
Wel, Ik sluit vanavond af om 24.00
Wie hoogste bod heeft mag er van morgen achterkomen.

Droopy13

Legacy Member
Pff, over lame gesproken.
Een paar uur voor je afsluit maak je het bekend. Ik wou net eens vragen wanneer de afsluitdag was.

Ik werk deze week met de avond dus kon ik niet antwoorden. Nu kom ik eens kijken en BAM, tis al toe.
Vond wel dat je dit op VOORHAND had moeten zeggen, wat trouwens in de regels staat denk ik.

Ik wil 90 geven. :doh:

Mr.Alien

Legacy Member
Proficiat Asserti

@bollie69: kan je ook vertellen waar je die aan 90 euro kunt krijgen?

bollie69

Legacy Member
Droopy13 zei:
Pff, over lame gesproken.
Een paar uur voor je afsluit maak je het bekend. Ik wou net eens vragen wanneer de afsluitdag was.

Ik werk deze week met de avond dus kon ik niet antwoorden. Nu kom ik eens kijken en BAM, tis al toe.
Vond wel dat je dit op VOORHAND had moeten zeggen, wat trouwens in de regels staat denk ik.

Ik wil 90 geven. :doh:

voor die prijs kun je het nieuw kopen :p

Kijk we zullen het zo doen, als asserti er morgen niet kan achterkomen is het voor jou.
Kheb morgen centjes nodig ;p graka aankoop

@alien: geen idee, heb op google gezocht en 90€ was minimumprijs dat ik vond.

Droopy13

Legacy Member
90 heb ik het ook niet gevonden zenne. 96€ en dan moet het nog verzonden worden of moet ik er nog een heel eind achter rijden.

Nu is het 5 min hiervandaan.

bollie69

Legacy Member
Droopy13 zei:
90 heb ik het ook niet gevonden zenne. 96€ en dan moet het nog verzonden worden of moet ik er nog een heel eind achter rijden.

Nu is het 5 min hiervandaan.

Srr droopy, sold to asserty

Mag gesloten worden

Droopy13

Legacy Member
Heb uiteindelijk de Thrustmaster FGT Force Feedback gekocht, dus niet het rallye maar het Ferrari model. Was ook 89€ maar - 30% dus kwam op 62.3€.

Beide stuurtjes zijn eigenlijk hetzelfde behalve dat de rally een pookje heeft en nieuwer is.
Er was ook maar 1 exemplaar voorradig en dat was in Charleroi en niet de winkel waar ik was. Alée, 62€, kan ni klagen. :cool:

Asserti

Legacy Member
niet helemaal, het mijne heeft 5 assen, nog 2 extra aan het stuur, het uwe maar 3, speciaal daarvoor wou ik dit stuurtje hebben, jij blijkbaar niet, dus zijn we allebei tevreden ;)

Droopy13

Legacy Member
Hij kan dus remmen en gas geven, of ontkoppelen, handremmen, of gelijklmatig links/rechts kijken met die 2 assen. Die bevinden zich achter het stuur, dus die flippers om te schakelen.

Neen, ik had dit niet echt nodig. Tis trouwens puur een extra stuur omdat het ander kapot is en niet op tijd kan gemaakt worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan