Rajiv
Legacy Member
Hoi
Ik wil mijn case verkopen.
Ze heeft echter wel al een ganse geschiedenis ondergaan.
Dit was het eindresultaat, en zo ziet ze er nu uit . Al het materiaal is er nu al uit.
http://users.skynet.be/r_blancke/mod/
De hardcano werkt wel niet meer naar believen enzo
Ik ga de startprijs zetten op 5 euro. Ze moet hier eens dringend buiten
Verwacht dus niet meer het-van-het van deze case
Afhalen heeft voorkeur.
Ik wil mijn case verkopen.
Ze heeft echter wel al een ganse geschiedenis ondergaan.
Dit was het eindresultaat, en zo ziet ze er nu uit . Al het materiaal is er nu al uit.
http://users.skynet.be/r_blancke/mod/
De hardcano werkt wel niet meer naar believen enzo

Ik ga de startprijs zetten op 5 euro. Ze moet hier eens dringend buiten

Verwacht dus niet meer het-van-het van deze case

Afhalen heeft voorkeur.
