M_N_M
Legacy Member
Jow,
heeft er niemand interesse in een "downgrade" naar een 6600GT (Winfast) met zalman passive cooling?
Ik zoek een 6800GT of zwaarder om ook op 1600x1200 op high detail te kunnen gamen. Met mn huidige kaart lukt het maar fps zijn te laag af en toe..
Vroeger had ik een 17" TFT met 1280x1024 native resolutie maar nu heb ik een nieuw scherm en die resolutie ligt op 1600x1200 waarop mn huidig kaartje toch net tekorstschiet..
Natuurlijk is er een opleg van mijn kant
Doe gerust een aanbod!
Ik heb factuur, originele verpakking, originele koeling, kabels en cdroms nog!
Grtz
// Edit : PCI-E versie dus!
heeft er niemand interesse in een "downgrade" naar een 6600GT (Winfast) met zalman passive cooling?
Ik zoek een 6800GT of zwaarder om ook op 1600x1200 op high detail te kunnen gamen. Met mn huidige kaart lukt het maar fps zijn te laag af en toe..
Vroeger had ik een 17" TFT met 1280x1024 native resolutie maar nu heb ik een nieuw scherm en die resolutie ligt op 1600x1200 waarop mn huidig kaartje toch net tekorstschiet..
Natuurlijk is er een opleg van mijn kant
Doe gerust een aanbod!
Ik heb factuur, originele verpakking, originele koeling, kabels en cdroms nog!
Grtz
// Edit : PCI-E versie dus!

).
Daar heb ik nu nog nooit van gehoord