Archief - Te Ruil: 6600GT voor betere kaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Jow,

heeft er niemand interesse in een "downgrade" naar een 6600GT (Winfast) met zalman passive cooling?

Ik zoek een 6800GT of zwaarder om ook op 1600x1200 op high detail te kunnen gamen. Met mn huidige kaart lukt het maar fps zijn te laag af en toe..

Vroeger had ik een 17" TFT met 1280x1024 native resolutie maar nu heb ik een nieuw scherm en die resolutie ligt op 1600x1200 waarop mn huidig kaartje toch net tekorstschiet..

Natuurlijk is er een opleg van mijn kant :)
Doe gerust een aanbod!

Ik heb factuur, originele verpakking, originele koeling, kabels en cdroms nog!


Grtz

// Edit : PCI-E versie dus!

M_N_M

Legacy Member
mja liever niet maar misschien kan uw bod mij toch overtuigen ;)

Grtz

RagingJackal

Legacy Member
Is dat per toeval een Leadtek GeForce 6600GT TDH ?
Anders wel geïnteresseerd om die met mijn andere in SLI te zetten. Maar kan wel geen ruil tegen andere kaart doen (tenzij 2 Radeon 7500LE's :p).
Which means I will pay for it.

hystrix

Legacy Member
met de nieuwe nVidia drivers moet je niet meer 2 identieke kaarten hebben!

btw: interesse in een asus v9999 GE ? en is het pci-e of agp?

M_N_M

Legacy Member
jup leadtek TDH it is :)

Mjo doe een bod, kzal wel zien wat ik er mee doe.. :)


Grtz

@hystrix : ik heb PCI-E nodig. Die asus v9999 GE is toch een 6800 he? 256MB DDR? If yes, zéker interesse. Wat voor opleg wil je?

RagingJackal

Legacy Member
hystrix zei:
met de nieuwe nVidia drivers moet je niet meer 2 identieke kaarten hebben!
Weet ik ook wel, maar de GeForce 6600GT's van Leadtek zijn de beste in hun reeks, daarmee dat ik er nog eentje wil :)
Let's say : € 145,- ?
Kan eventueel komen ophalen.

M_N_M

Legacy Member
RagingJackal zei:
Weet ik ook wel, maar de GeForce 6600GT's van Leadtek zijn de beste in hun reeks, daarmee dat ik er nog eentje wil :)
Let's say : € 145,- ?
Kan eventueel komen ophalen.
voor 145€ is ze van u wat mij betreft!
M_N_M[at]pandora.be voor verdere afhandeling..

Grtz

RagingJackal

Legacy Member
Kleine vergissing. € 145,- zou voor een AGP-versie zijn.
Aangezien het mijn fout is wil ik wel nog € 140,- geven voor die PCI-X versie.

M_N_M

Legacy Member
RagingJackal zei:
Kleine vergissing. € 145,- zou voor een AGP-versie zijn.
Aangezien het mijn fout is wil ik wel nog € 140,- geven voor die PCI-X versie.
mja..
kan je effe wachten want zit anders wel zonder kaart?
if yes, ok dan kan ik uitkijken naar ander kaartje :)
if no, dan laat ik u zo spoedig mogelijk iets weten ;)

Grtz

RagingJackal

Legacy Member
Tuurlijk, ik kan wel eventjes wachten. 't Is om in SLI te zetten dat ik de kaart zou aanschaffen :).

M_N_M

Legacy Member
en afgezegd.. wanneer gaan jullie n00bs nu eens leren om EERST jullie verstand te gebruiken en DAN pas te bieden ?

Anyhow, enkel ruilen nog, geen zin in bodjes die naar nergens leiden.


Grtz

Ow_jeih

Legacy Member
der is een groot verschil tussen PCI-Express en PCI-eXtended
maar idd, ze weten toch al dat het geen AGP kaartje is :)

M_N_M

Legacy Member
oei my bad dan :s Daar heb ik nu nog nooit van gehoord :confused:
(Ik begin achter te zitten sinds ik niet meer oc en nog maar zelden upgrade :p )

Ik bedoelde dus pci-e zijnde express :)

Iemand die een 6800GT/6800 of 7800GT of ATI variant heeft mag nog altijd iets laten horen.. :)

Ik kan voorlopig wel verder, als ik detail iets verlaag dan gaat het wel smooth op 1600x1200.


Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan