Archief - Te koop: Macbook black core 2 duo 2.0GHz 2GB ram

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kriepingdetd

Legacy Member
Hallo, ik verkoop mijn zwarte MacBook. Hij is aangekocht in januari 2007. Hij is nog in perfecte staat, nog met originele doos,software, ... en heeft nog garantie. Ik doe hem weg wegens aankoop MacBook pro. Heeft toen 1700 euro gekost.

Meeneemprijs: 1300 euro

extra's:
* geheugen opgevoerd naar 2gb
* Tucano second skin

specificaties :
* 2.0 intel core 2 duo processor
* 4MB on-chip shared l2 cache
* 667mhz frontside bus
* 2GB 667mhz ddr2 sdram (pc2-5300)
* 120gb 5400 rpm hd
* 13.3 inch widescreen lcd 1280x800 native resolution
* superdrive (dvd brander)
* intel gma 950 integrated graphics
* 802.11g/b airport express wireless card
* bluetooth 2.0 internal card
* 2 usb 2.0 ports
* 1 audio input
* 1 audio output

Mr San Diego

Legacy Member
hmm, voor die prijs heb je toch al pakken betere laptops dacht ik, vooral die graphics zien er mij nie goed uit, maar da's mijn mening natuurlijk

kriepingdetd

Legacy Member
Mr San Diego zei:
hmm, voor die prijs heb je toch al pakken betere laptops dacht ik, vooral die graphics zien er mij nie goed uit, maar da's mijn mening natuurlijk

Dat wel, maar geen MacBook (toch niet met deze configuratie).

palatinus

Legacy Member
kriepingdetd zei:
Dat wel, maar geen MacBook (toch niet met deze configuratie).

een nieuwe macbook met deze configuratie (wel cpu 2.16Ghz) kost 1419 euro nieuw, als je er zelf 2gb ram instopt kan je rekenen op 1350.

kriepingdetd

Legacy Member
Je moet ook rekening houden dat het om een zwarte MacBook gaat. Deze kosten iets meer.

Meeneemprijs = 1250 euro

(of als iemand me kan zeggen hoe ik de startpost kan editen ...)

kriepingdetd

Legacy Member
Ok, even niet meer hier geweest.

Prijs is dus 1100 euro ondertussen.

giele

Legacy Member
Ruilen tegen een NIEUWE DELL Beamer + extra lamp? (4000 URen kijkplezier dus...)

phixiuZ

Legacy Member
Mr San Diego zei:
hmm, voor die prijs heb je toch al pakken betere laptops dacht ik, vooral die graphics zien er mij nie goed uit, maar da's mijn mening natuurlijk

:ironic: , 't Is dan ook genen Macbook eh.

kriepingdetd

Legacy Member
giele zei:
Ruilen tegen een NIEUWE DELL Beamer + extra lamp? (4000 URen kijkplezier dus...)

Sorry, maar niet geïnteresseerd om te ruilen. Toch bedankt voor het aanbod.

PiXeL

Legacy Member
Staat hij nog te koop? Weet misschien iemand die interesse kan hebben.

kriepingdetd

Legacy Member
Sorry voor de late reactie. Ben het nog wat aan het afwachten.
Ik had er nog graag 1000euro voor gehad. Dus de eerste die die biedt, heeft 'm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan