Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

stronkerbos zei:beste lieve vrienden van 9lives...
Ik ben geen winkel! Ik ben een student die via mn pc winkel goedkoop aan stukken kan geraken, omdat ik veel pc's inéén steek. Het is voor mij een kleine bijverdienste daar ik 50 euro vraag voor volledige pc's te installeren. Wat ik doe is helemaal geen geheim ofzo, dus als mijn aanbod u niet interesseert is het niet langer nodig om hierover te struikelen. Als je aparte stukken nodig hebt en je kan die elders goedkoper krijgen, doe dat dan. Ik bied gewoon een alternatief voor de mensen die naar de winkel gaan, veel te veel betalen voor een complete setup, en niet over de mogelijkheid beschikken er zelf één inéén te steken.
zonder slechte bedoelingen,
cedric
. Als je hier dingen aanbiedt is het normaal dat mensen boden doen. Niet de geïntereseerden PM'en met prijzen voor stukken die hoger liggen dan de nieuwprijs. Je kan deze evengoed sluiten omdat je dingen verkoopt met winstbejag 
