Archief - TE KOOP: Game PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Frado2005

Legacy Member
mijn bod blijft €50 voor hdd. Persoon denkt echt wel dat hij een winkel is ,want hij vraagt €100 voor de schijf :lol:

Hitm@n

Legacy Member
jep hij is een winkel denk ik :lol:
Dit kreeg ik via pm na de vraagprijs:

Origineel gepost door stronkerbos
beste Hitm@n,

-geheugen: 2x 1 GB DDR2 800MHZ: 60 euro

-mobo: MSI P35 NEO F (INTEL): 90 euro

-processor: Intel Core Duo E6750: 180 euro

-voeding: Sweex 650W Low Noise: 59 euro

totaal: 389 euro

zoals ik al zei alles onder 2 jaar garantie.
Af te halen te Leuven


Wel ik koop het bij tones nieuw voor minder dan dat hij vraagt...

stronkerbos

Legacy Member
beste lieve vrienden van 9lives...

Ik ben geen winkel! Ik ben een student die via mn pc winkel goedkoop aan stukken kan geraken, omdat ik veel pc's inéén steek. Het is voor mij een kleine bijverdienste daar ik 50 euro vraag voor volledige pc's te installeren. Wat ik doe is helemaal geen geheim ofzo, dus als mijn aanbod u niet interesseert is het niet langer nodig om hierover te struikelen. Als je aparte stukken nodig hebt en je kan die elders goedkoper krijgen, doe dat dan. Ik bied gewoon een alternatief voor de mensen die naar de winkel gaan, veel te veel betalen voor een complete setup, en niet over de mogelijkheid beschikken er zelf één inéén te steken.

zonder slechte bedoelingen,
cedric

w00takaStijn

Legacy Member
Ik zou deze graka kopen mr dat ging tegen iets na nieuwjaar zijn xD
aangezien ik dan pas terug geld heb...
Ik bied 240€ op graka als ik tege dan kan betalen en opsturen offc xD
stuur pm ofzo als het je intresseerd

Frado2005

Legacy Member
stronkerbos zei:
beste lieve vrienden van 9lives...

Ik ben geen winkel! Ik ben een student die via mn pc winkel goedkoop aan stukken kan geraken, omdat ik veel pc's inéén steek. Het is voor mij een kleine bijverdienste daar ik 50 euro vraag voor volledige pc's te installeren. Wat ik doe is helemaal geen geheim ofzo, dus als mijn aanbod u niet interesseert is het niet langer nodig om hierover te struikelen. Als je aparte stukken nodig hebt en je kan die elders goedkoper krijgen, doe dat dan. Ik bied gewoon een alternatief voor de mensen die naar de winkel gaan, veel te veel betalen voor een complete setup, en niet over de mogelijkheid beschikken er zelf één inéén te steken.

zonder slechte bedoelingen,
cedric

dan zit je hier wel redelijk fout denk ik. Je gaat dan beter naar senioren websites ofzo :D . Als je hier dingen aanbiedt is het normaal dat mensen boden doen. Niet de geïntereseerden PM'en met prijzen voor stukken die hoger liggen dan de nieuwprijs. Je kan deze evengoed sluiten omdat je dingen verkoopt met winstbejag :)

stronkerbos

Legacy Member
ok w00takaStijn,

je laat maar weten he, er zit geen haast achter hoor.
Nog ne Merry christmas in ieder geval..

MVG,
Cedric

stronkerbos

Legacy Member
beste frado2005,

Ik bewonder je spitsvondigheid. Maar zolang ik mensen hiermee kan helpen denk ik dat je commentaar wat misplaatst is. Ik heb via deze weg al verschillende pc's verkocht en ik kan je verzekeren dat het allemaal tevreden klanten zijn, die twee jaar garantie genieten en dienst na verkoop.
Niet iedereen kan stukken vastkrijgen aan deze prijs. Hier en daar zijn aankoop prijzen gelijkaardig, maar dan komen daar nog, facturatiekosten, verzendingskosten en dergelijke bij. Als je zin hebt mag je voor mij een synthese maken van alle sites die stukken verkopen, de port- en facturatiekosten uiteraard opzoeken en erbij rekenen en me dat dan doorsturen. Ik zal deze dan aandachtig bestuderen en indien het werkelijk goedkoper blijkt te zijn zal ik mijn prijzen aanpassen.
Als ik voor mensen een Pc inéén steek is het normaal dat ik daar wat geld voor mag vragen, je kan dat winstbejag noemen, ik noem dat bijverdienen. In ieder geval is het aan een fractie van de winkel prijs dat ik het doe.
Mss is het tijd om wat te gaan gamen in plaats van deze pagina te bekladen.

Frado2005

Legacy Member
laatste post, k'trek het mij niemeer aan:
1) als je het via deze weg, en maw dit forum zulke dingen al zou gedaan hebben zou je al iTraders gehad hebben, niet ;)
2) bv:
http://www.jaha.be/product_info.php?products_id=1869&osCsid=7c1bbd80dd44bf41ea35cb039759a336
Tov uw 100euro. De verzendkosten bedragen daar evenveel(of minder) als bij u, namelijk €4.30 voor kilopost.
Mss is het ook tijd om een echte job te zoeken ipv pc's in elkaar te steken voor 50(!) euro
(http://www.jaha.be/index.php?cPath=410&osCsid=7c1bbd80dd44bf41ea35cb039759a336)

nog veel GL met hier te verkopen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan