Archief - Te Koop Full Gaming -multimedia Pc - 6 Maand Oud

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remini

Legacy Member
Hey,

Verkoop mijn tweede computer wegens aanschaf van een laptop.

Behuizing Aerocool Zero degree (aluminium front, side window met 25 cm koeling fan)
Asus P5B Deluxe mat laatste bios
E6400
2 x X1950pro in crossfire (bridge/dongel connection)
2 Gigabyte G. Skill type f2-6400phu2-2gbhz (CL 3-3-3-9 op 800Mhz)
Big Typhoon proc.koeler
WD HDD 200gig Sata II
Corsair HX520 Watt Modular Sli en Crossfire Ready
Aerocool Powerwatch met oa. 15 in 1 kaartlezer
DVD Writer Samsung sh-s183l
3 extra fans 12cm van Tacens met witte led's
Monitor Viewsonic 20inch type VG2030WM: 1680x1050 dual d-sub en dvi. Boxen, draaibare voet en in de hoogte instelbaar
Logitech klavier en G5 Gaming Mouse.

All in black!!

Windows Vista home Premium 64bit. (Originele cd)

Eventueel ook met Usb Wireless van Dlink type DWA142 (Draft-N - 300Mbps) of type DWL-G123 (108Mbps).

Kast en windows vista worden ook afzonderlijk verkocht.

Foto's op aanvraag.

En bieden maar.

Greetz. Remini

Cpt iglo

Legacy Member
'k weet niet of dat je apart verkoopt maar bij deze toch een bod om te starten

Asus P5B Deluxe
2 x X1950pro

150 euro

phate_13

Legacy Member
Voor 1200 euro koop je alles nieuw en zelfs beter. ;)
Als je er 1000 euro voor kunt krijgen, dan heb je al geluk gehad.

Olivier_Twister

Legacy Member
mm zou je niet willen ruilen tgn een laptop van mij, zeer recent en ook redelijk zwaar....
kzal strx eens gegevens zetten...


doe je er het scherm ook niet bij???

Remini

Legacy Member
@KO

Nieuw dat zeker maar beter???

Standaard voeding, standaard kast, standaard geheugen....geen kaarlezer of dergelijke, gaming muis of klavier, geen firewire, geen originele vista.....enkel meer ruimte.
8800 Gt haalt amper 1000 punten meer in 3dmark05 dan de crossfire opslossing...

Dus conclusie beter? Dat durf ik sterk te betwijfelen! Misschien iets sneller maar kwalitatief zeker niet beter....

Remini

SyZZel

Legacy Member
3 extra fans 12cm van Tacens met witte led's
Doe je deze apart weg ?

Remini

Legacy Member
@ SyZZel: Nope en just....@ KO: ook geen extra fans bij jouw Jaha pc :-)

Bottom line: toch een beetje appelen met peren vergeleken ;-)

Cpt iglo

Legacy Member
Moest ik van jou zijn zou ik toch eens sterk overwegen om alles apart de deur uit te krijgen......ge gaat dan zeker de beste prijs voor krijgen :p
By the way van waar zijt gij?

Remini

Legacy Member
Richting Dendermonde.

Apart verkopen brengt mij meer op? Daar twijfel ik aan als ik de biedingen lees.
Moederbord en 2 x video voor 150....halloooooo, nieuwprijs tegen de 500...Dan is 150 toch een beetje van het goede te veel niet? Bij serieuze biedingen zal ik het misschien in overweging nemen.

Cpt iglo

Legacy Member
'k weet dat wel maar duidelijk gezegd dat een bod was om te starten....:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan