Archief - TE KOOP 12 inch Touchscreen TFT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extremepc

Legacy Member
Inbouw (open frame) 12 inch TFT touchscreen.
Nog nooit gebruikt en bevindt zich nog in de originele verpakking.

Dit scherm is ideaal voor domotica, kassasystemen, inbouwen in auto's enz.

Het TFT-scherm is van het merk EarthLCD van het type XT1212N.
De touch controller is van het merk 3M type Cleartek.
Het is een capacitieve touch die verstevigd is voor industriële omgevingen.
Aansturing via seriële poort. Drivers beschikbaar. op cd rom


Eigenschappen TFT-scherm:
· TFT-size: 12.1 inch diagonal
· Frame-size: 15 inch diagonal
· Native/Max resolution : 800x600/1024x768
· Contrast ratio: 150:1
· 16 million colors
· brightness 180 cd/m²µ

min prijs is 299 euro per scherm

eventuele verzendkosten zijn voor de koper

FoM_Capeman

Legacy Member
foto van de gehele set aub

heb je de koop factuur nog en wat is de garantie op zo een scherm ?

extremepc

Legacy Member
factuur heb ik niet meer


wel kan ik zeggen dit scherm is splinter nieuw alles zit nog in de originele verpakking

extremepc

Legacy Member
hoe voeg je hier foto s toe


heb er juist twee getrokken


ik heb er 2 jaar geleden 800 euro per scherm voor betaald en voor die prijs heb ik ze nog moeten halen bij een bedrijf in duitsland

ze zijn gemaakt voor de zwaarste toepasingen (verstevigde glasplaat )

ik zouw zeggen bieden

AccuCore

Legacy Member
werkt dit op een gewone pc?
met windows operating system?
grote interesse voor inbouw in server pc!
enkel prijs slaagt dan nog wa tegen!
is er enkel een aansturing via serieele poort? geen vga? :s

extremepc

Legacy Member
het werkt als een gewoon scherm


het scherm werkt op vga aansluiting

en het touchscreen op een seriele poort

extremepc

Legacy Member
dan moet ge ze daar kopen


ik doe al massa's verlies


en dat scherm is niet zelfde deze is extra verstevigd

AccuCore

Legacy Member
ah ja en kan je een foto nemen en eventueel de afmetingen geven?
diepte?breedte?hoogte?(in mm of cm)

interesse weg aangezien prijs te hoog!

Mr Syphon

Legacy Member
jongen een inkoopactie is altijd goedkoper omdat ze een massa aankoop doen rechtstreeks int fabriek ?

en dan hebt ge nog iets zoals kwaliteit dat ook de prijs doet verschillen :)

AccuCore

Legacy Member
kwaliteit?
het gaat hier(afgaande op het typenummer! en nee extremepc ge moet ni zeggen da dees EXTRA verstevigd is want dan moet ander typenummer zijn!) over hetzelfde scherm!
zelfde kwaliteit toch?

extremepc

Legacy Member
ik ga er niet over discuceren


deze gegevens staat op de doos


model: lk pl-1212N10FV
p/n 9P219200we04tse


alles is gloednieuw
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan