Archief - Targa 5000+ pc te koop, nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
Targa Ultra AN64III 5000+ DC, gekocht bij Lidl twee weken terug.

[België] Lidl biedt het laatste Targa Ultra AN64III 5000+ DC model aan voor de verlaagde prijs van €699!! Dat is maar liefst 300 euro minder dan de Lidl pc van september! Deze pc heeft alles wat Je nodig hebt: krachtige processor (AMD X2 5000+) met stille Arctic cooler, een krachtige videokaart (8500GT silent), groot werkgeheugen (2 GB) en grote harde schijf (500GB, sata II 3G), Hauppage tv-tuner, Vista home premium en 3 jaar solide Targa garantie. SATA DVD brander, DVD lezer, WLAN USB stick, multibay met cardreader en front i/o, afstandsbediening, draadloos toetensbord en muis, uitgebreid software pakket. Deze pc is kwaliteit, en een echt koopje! Tijdelijke aanbieding op maandag 12 november.

Pc is getest en perfect in orde. Wordt geleverd in kooptoestand, met alle boekjes/kabels/cd's/andere. Enkel de pc en de recovery cd werden uitgepakt, de rest zit nog onaangeroerd in de plastiek. Kassaticket inberepen, 3 jaar garantie.

Minimumprijs is €675. Meeneemprijs €699. NIET onderbieden want ik verkoop niet onder de minimumprijs.

- op dezelfde dag dat de minimumprijs wordt geboden, sluit ik af om 21:00
- ik heb de pc ook elders te koop gezet dus het kan zijn dat ie eerder weg is
- afhaling, of leveren in de directe omgeving (Dilbeek - Brussel - Opwijk)
- geen offtopic, enkel bieden.

Ssup

Legacy Member
Targa is de grootste brol dat ge kunt in huis halen.Ik werkte vroeger in een transportbedrijfje op de luchthaven en daar hebben wij gedurende die twee jaar dat ik daar werkte dagelijks een 5 tal laptops opgehaald om te versturen naar Targa in Duitsland om te laten herstellen.

Die waren allemaal kapot en ik spreek hier over 100 den laptops gekocht in de LIDL.Sommige laptops passeerden meerdere malen door ons bedrijf gezien ze gewoon opnieuw kapot gingen toen de mensen hem terug kregen.

Meest voorkomende was dat de scharnieren van het scherm begonnen te barsten.

Plato

Legacy Member
reden verkoop: kan m'n 7800 gtx niet plaatsen (6-pin molex ontbreekt), dat was wel het plan. Ik ga niet de voeding upgraden voor een stekker. Bij nader inzien ga ik zelf iets samenstellen met een flinke raid5.

In deze pc kan je raid0 en raid1 instellen trouwens.

@Ssup: dit is geen laptop. Trouwens die Targa laptops zijn gewoon MSI modellen. Targa maakt die niet zelf.

successor

Legacy Member
er bestaat ook zoiets als een molex naar pci-e power omzetter hoor.

heb hier zoiets steken in een pc van mij.

Plato

Legacy Member
upje:

Upgrade mogelijkheden

Er zijn op het moederbord 2 vrije PCI slots, 2 vrij ram slots, 1 IDE connector en 1 vrije SATA connector. Op de IDE kan je twee IDE apparaten aansluiten, maakt niet uit welke.

In principe kan je sneller geheugen plaatsen (tot 800 MHz/ PC2 6400 en tot max. 2 GB per slot, in totaal 8 GB), een snellere CPU, een sterkere videokaart

Je kunt een harde schijf toevoegen, zelfs in Raid0 (!), er is een vrije plaats voor een 5 ¼ “ apparaat (fanmate, blu-ray/HD DVD lezer/brander, HD hotswapper, …).

Plato

Legacy Member
meeneemprijs werd zojuist geboden door de persoon met wie ik al eerder contact had en dan niets meer liet horen. De pc is provisoir verkocht. U heeft hier uw kans gehad. Moest de deal alsnog afgeblazen worden dan hoort u het wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan