Archief - Tablet pc / case / psu / ram / cpu / keyb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snakie

Legacy Member
HP Compaq Tablet PC TC1000:
Specs: 1-GHz Crusoe TM5800 512-KB cache, 256MB SDRAM, 30GB hard drive, 10.4-inch screen, nVidia GeForce2Go with 16-MB SDRAM, modem, 10/100 LAN, Sound/Mic, 2x usb, pcmcia slot, CF slot, vga connectie (om monitor aan te hangen dus)
Windows XP Pro Tablet edition staat erop + originele cd's worden meegeleverd.

Dit is dus de versie zonder wifi, mijn pa gebruikte een wifi pcmcia kaartje, usb wifike is dus ook perfect mogelijk. Deze wordt dus niet meegeleverd want hij heeft die niet meer.

Dus toestel + pen + keyboard + adapter + opberghoes/tas + cd's
Geen krassen of dergelijke, werkt perfect.
Geen garantie meer ofc.
Weg wegens upgrade nieuwer model.
Voor alle duidelijkheid, dit is dus een TABLET PC, combinatie laptop/pda zou je kunnen zeggen.

Prijs: Bied maar, we zien wel.
-->Enkel afhaling.
Foto's volgen later.


AeroEngine JR Black:
Boven 2 gaatjes voor een h²o res, dit krijg je er gratis bij.
Achterkant 2 gaten om tubing door te laten, hier steken push-pull 3/8" fittings, die krijg je er ook gratis bij.

Prijs: Bied maar, we zien wel.
--> Enkel afhaling.


Akasa 460W AK-P460FG-BLV2 Blue:
Zeer stille/stabiele voeding voor zijn prijs.

Prijs: NP: €72,50 @ compu-square.be
Meeneemprijs: €50 excl
--> Verzending mogelijk.


G-Skill PC4800 3-4-4-8 1X 512MB LA:
brainpower tccd, handpicked, levenslange garantie
kenners kennen ze wel, gaan hard voor tccd

Prijs: NP: €117 @ bytesatwork.be
Richtprijs: €80 excl
--> Verzending mogelijk.


AMD A64 s754 3000+:
cpu perfecte staat met HS er nog op + boxed koeler

Prijs: Bied maar, we zien wel.
--> Verzending mogelijk.


Revoltec keyboard Silver:
Blauw lichtgevend met aan/uit knop, zwarte letters dus de keys zijn goed leesbaar in het donker met blue light aan.

Prijs: €15 excl
--> Verzending mogelijk.


Alles af te halen te Opwijk of verzenden op kosten en risico van de koper (indien vermeld staat).
Vragen? Stel maar gerust.

mvg,

barongizmo

Legacy Member
kan je hier eens een eigen foto zetten van die tablet pc?

Ow_jeih

Legacy Member
65euro voor die A64 3000+
core?
dus ook met boxed verpakking?

Snakie

Legacy Member
@Ow_jeih: Newcastle, ja heb hier nog een boxed verpakking liggen, wel van mijn 3400+ maar dat maakt niet eh :p, bod genoteerd.
@Bruiswater: Bod genoteerd.
@Barongizmo: Foto's komen eraan vanavond, ten laatste morgen (had het al gepost in topic zelf).

carthaxxx

Legacy Member
hoe word dat gedaan met die Tablet PC als er geen CD/DVD-lezer/schrijver in zit?

feroz

Legacy Member
17€ excl voor Revoltec keyboard Silver.
kunde foto uploade?

Snakie

Legacy Member
@DaCrashOveried: ja lol da zijn nog oude foto's van vroeger, is dus nog steeds dezelfde, maar alles staat er niet op zoals opberghoes enzo. Site is totally out dated :p
@carthaxxx: Gewoon via externe dvd op usb of simpelweg via netwerk, er is intern geen plaats voorzien voor een cd/dvd.
@Rijder17ra: Bod genoteerd.

sven99

Legacy Member
Bod 400€ op de tablet pc. Zoals gevraagd afgehaald.

Groetjes,
Sven.

vanrumst

Legacy Member
die transmeta crusoe 1ghz, weet iemand met wat dit te vergelijken is:
pentium III 1ghz, celeron 1 ghz?, centrino 1ghz
Heb nog nooit zoiets in mijn handen gehad, daarom deze performatievraag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan