Archief - Sony vaio vgn-a317m

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M@TTI

Legacy Member
ik verkoop volgend toestel wegens aankoop kleiner model.
toestel in perfecte staat met aankoopbewijs.
alles is compleet in doos dus software, handleidingen, kabels, batterij, covertjes, ...

Sony vaio vgn-a317m

Notebook met 17", X600 128mb, 512mb DDR2,..

Specs:

processor: intel pentium m processor 740
network: 10base-t/100base-tx/1000base-t
cache: 2048 kb (on die)
memory: 512Mb ddr2 ram (samsung)
hard disk drive: 80 gb (s-ata) (7.5 gb reserved - recovery space)
video chipset: ati mobility radeon x600
video memory 128 mb ddr
display: 17" tft wxga+ 1440x900 (x-black)
sound chip: realtek alc260 2-channel high definition audio codec 3d surround ac 97
optical cd-rom : 24 x speed cd-r : 24 x speed cd-rw : 24 x speed dvd-rom : 8 x speed dvd +r : 8 x speed dvd +rw 4 x speed dvd -r : 8 x speed dvd -rw : 4 x speed dvd dual layer : 2.4 x speed
ports on unit: 1 pc card slot(s) 4 pins i.link port, memorystick pro slot, bluetooth, 3 usb port(s) (high / full / low speed )
ports on unit: headphones out, docking station connector, microphone in, ethernet port, tv out, vga monitor out,
pc card slots: 1 pcmcia type i or 1 pcmcia type ii cards and cardbus support
modem built-in modem v.92
wireless lan: data transfer 54 mbps max - range 10m to 100m
keyboard 87 keys hotkeys
mouse touchpad
battery life / profile up to 02:00 / vaio optimized (brightness level 9)
weight: 3900g
dimensions: (w x h x d) 405.5mm x 42.2 to 45.2mm x 280.1 mm
operating system: windows xp home with sp2
software : adobe acrobat elements, adobe acrobat professional (trial), adobe acrobat reader, adobe photoshop album starter ed., adobe photoshop elements, adobe premiere standard, click to dvd, dvgate plus, memory stick formatter, microsoft works, norton internet security, norton password manager (trial), picturegear studio, recordnow!, sonicstage, vaio edit components, vaio media, vaio update, vaio zone, windvd for vaio
keyboard: azerty french

pics:
http://users.telenet.be/treepythons/IMG_1.jpg
http://users.telenet.be/treepythons/IMG_2.jpg
http://users.telenet.be/treepythons/IMG_3.jpg

Minimum prijs: 1250€
Lager bieden heeft geen zin, wordt niet verkocht onder de prijs.

groeten,
Mattias.

tarske

Legacy Member
In welke winkel heb jij hem gekocht ?
Factuurdatum,is er nog garantie ?
Enige mankementen of defecten aan ?
Ik heb gezien dat hij zo een x-black scherm heeft,wat vind jij daarvan ?
greetz

M@TTI

Legacy Member
Beste, aankoopfactuur is aanwezig.
Garantie tot eind maart.
Ik verkies Sony Vaio grafische boven elk andere laptop.
Geen defecten.

tarske

Legacy Member
M@TTI zei:
Beste, aankoopfactuur is aanwezig.
Garantie tot eind maart.
Ik verkies Sony Vaio grafische boven elk andere laptop.
Geen defecten.

dat factuur aanwezig was stond in uw beginpost,mijn vraag was de aankoopdatum en in welke winkel gekocht want indien in Belgie gekocht na 01.01.2005 is sony verplicht er 2 jaar garantie op te geven !
greetz
ps:ik weet trouwens niet of bij sony de garantie overdraagbaar is indien uw naam op de factuur staat,ga ik al eens nakijken.

masterboy

Legacy Member
Hoe zie je dat:
keyboard: azerty french

Wat is het verschil.

Cron

Legacy Member
Ik heb de recentere versie van die laptop (1.83ghz en x600 256mb)
2 maand geleden gekocht (2de hands) voor 1100 euro...

Is van augustus.

De zaligste laptop dat ik ooit heb gehad, machtig helder scherm en zeer krachtig en stabiel!
Een aanrader, enkel is 1250 ni echt goedkoop ;) maar als je echt op zoek bent naar zo een top viao...

M@TTI

Legacy Member
delete, print screen etc. in het frans.
enkele tekens staan anders zoals @, +,=..
Ik gebruik het gewoon op standaard Belgisch keyboard; die tekens ben je zo gewoon dat je er niet over nadenkt.

edit: thx Cron maar ik vrees dat je een heel goed koopje gedaan hebt ;)

Cron

Legacy Member
M@TTI zei:
delete, print screen etc. in het frans.
enkele tekens staan anders zoals @, +,=..
Ik gebruik het gewoon op standaard Belgisch keyboard; die tekens ben je zo gewoon dat je er niet over nadenkt.
idem hier, stoort echt niet zijn maar een paar tekentjes die anders staan.
+=^{! zo die dingen maar dat weet je snel vanbuiten.

M@TTI

Legacy Member
last up..
ik laat er mijn 1GB lat insteken dan heb je 1,25GB DDR2

Bizje

Legacy Member
Ik ken mss nog iemand die geïnteresseerd is
Zal em hier es langs sturen...

Had ik maar 1200 euro ... :sad:

kivirno

Legacy Member
deal is rond met mij heb hem gekocht voor zijn vermelde bedrag via pm
alvast bevestigd door mij hier

Cron

Legacy Member
M@TTI zei:
@Cron: eventueel 1GB DDR2 te koop..

@kivirno: check pm
wat vraag je ervoor?

btw zit die ram niet in dual channel?
Ik heb nu 2x512 zitten.
of is dat bij laptops niet het geval?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan