Archief - Sony Vaio met Blu-ray te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anjooh

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop mijn laptop, type Sony Vaio AR-21S
Deze is in perfecte staat en volledig krasvrij.
Hij komt in zijn doos, met alle accessoires en natuurlijk de factuur.
Het gaat om een full HD laptop (1920x1200 scherm + blu ray brander + HDMI output + MCE afstandsbediening + geïntegreerde TV tuner).
Nieuwprijs van deze laptop : +2600 euro

Specs :
Intel Core 2 Duo T7200 / 2 GHz
2 GB DDRII Ram
Serial ATA-150 RAID 0/1 2x 100GB HD's 5400rpm
Blu Ray brander
TV Tuner ingebouwd
SD-geheugenkaart, Memory Stick, Memory Stick PRO, Memory Stick Duo
X-black dual-lamp 17" TFT actieve matrix 1920x1200
NVIDIA GeForce Go 7600GT 1024MB waarvan 256 dedicated
High Definition Audio met microfoon
Geïntegreerde camera
Ethernet, Fast Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g
3 x Hi-Speed USB - 4-PIN USB type A
1 x IEEE 1394 (FireWire) - 4-PIN FireWire
1 x hoofdtelefoon - uitvoer - miniconnector stereo 3,5 mm
1 x netwerk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45
1 x audio/video - HDMI - 19-pens HDMI type A
1 x video - S-video-ingang
1 x scherm/video - VGA - 15-pens HD D-Sub (HD-15)
1 x docking/poortreplicator
1 x infrarood - IrDA

Windows XP Media Center Rollup 2


Momenteel draait hij hier Win Vista Ultimate, alles is in perfecte staat.
Aan de binnenzijde vind je het logo van Vaio die blauw oplicht als je hij aanligt.


pics :
http://www.qplaza.nl/images/sony_vaio_ar.jpg
http://www.rueducommerce.fr/ordinateur/Images/Produits/Info/screenshots/SONY-AR21-02.jpg

Ik ben niet gehaast om die te verkopen, daar hij echt nog perfect is en ik nog niet direct een andere op het oog heb, maar iedereen kan de waarde wel inschatten. Dus hou de boden deftig. Sowieso wordt alles onder de 1400 euro genegeerd.

Kan getest worden in het Gentse.

Grtz

mythe

Legacy Member
Wil hem wel enkel is komen testen ook :p.

Maar heb je echte foto's van het toestel? Geen reclame foto's.

Anjooh

Legacy Member
LOL, no prob, breng wel een andere PC mee, kunnen we dan in LAN gamen.

ik heb nu momenteel reclamefoto's geplaatst omdat ik maar pas dit weekend foto's kan uploaden.

Maar ik plaats deze asap

Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan