Archief - Socket 478stuff

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
@ Koensa :
snap u niet helemaal..
eerst zegde dat dat mobo 170€ nieuw kost en dat ge dus een degelijke prijs wilt etc..
en daarna aanvaard ge en bod van 200€ .. op ALLES dan nog :s
cpu is >100€ waard
en als mobo nieuw is, zal dit ook wel rond de 100€ schommelen..
dus is al de rest kado ;)

mrja..
enfin..
good luck ermee gamer :)

koensa

Legacy Member
neen kweet dat 200 niet veel is he, maar kzou graag alles kwijt willen daarom datie voorang heeft.
Doe een bodje he;)


ciao

Gamer

Legacy Member
brechtvm zei:
@ Koensa :
snap u niet helemaal..
eerst zegde dat dat mobo 170€ nieuw kost en dat ge dus een degelijke prijs wilt etc..
en daarna aanvaard ge en bod van 200€ .. op ALLES dan nog :s
cpu is >100€ waard
en als mobo nieuw is, zal dit ook wel rond de 100€ schommelen..
dus is al de rest kado ;)

mrja..
enfin..
good luck ermee gamer :)

Brechtje, nu begin je op mijn systeem te werken vriend, heb je wat credit gegeven, maar dat is nu op.
Wat verkoper er mee doet is zijn zaak, jij wil dit mobo maar wil er niet voor bieden...
Report.

brechtvm

Legacy Member
@ Gamer :

srry, kheb me mss gewoon verkeerd uitgedrukt..
kwam er op neer da 200€ een rechtvaardige prijs is voor cpu+mobo

srry dude

Gamer

Legacy Member
€ 225 inclusief zoals voorgaande bod voor alles behalve case en waterblok.

SuSEQ

Legacy Member
Ze willen hier precies allemaal dat soltek geval... :p 't Zal noppes worden voor mij, denk ik. :) (toch met zo sterke boden op 't geheel)

Gr, SuSEQ

Gamer

Legacy Member
als het te lang duurt kan het misschien nog het uwe worden ook hé :)

koensa

Legacy Member
relax plz


krulle: anders intresse in IC7G-MAX3? met 6satas enzo?
met 1.6NW en 2X256 GEIL en levicom alien psu

brechtvm

Legacy Member
koensa zei:
relax plz


krulle: anders intresse in IC7G-MAX3? met 6satas enzo?
met 1.6NW en 2X256 GEIL
IC7G-MAX3 > heb ik wel interesse in
vraagprijs = ?

Kwertie

Legacy Member
'k denk da het hier wa onduidelijk was, als ik het goed begrijp heeft de verkoper (Koensa ;)) het bod van Gamer hoger aanzien dan dat van Krulle, terwijl Krulle minder moest hebben voor zijn bod, het had idd beter geweest als Koensa tussentijds had gezegd wat zijn voorkeur was en wanneer hij zou sluiten.

Als het kan stel ik voor de veiling nog 24 uur open te laten zodat Krulle nog steeds kan bieden als hij dat wenst en zodat Koensa nu duidelijk kan zeggen naar wie of wat de voorkeur gaat ;).

koensa

Legacy Member
@kwertie

ok jij bent mod, bod van gamer geniet mijn voorkeur,indien geen hogere binnen 24U is het voor gamer.

@BrechtVM

Het is alles of niet,ik wil niet met die psu ,cpu,ram,mobo overschot zitten

brechtvm

Legacy Member
koensa zei:
@BrechtVM

Het is alles of niet,ik wil niet met die psu ,cpu,ram,mobo overschot zitten
vraagprijs = ?
+ als ik u een moederbord in ruil (+opleg) geef waarmee uw setup terug compleet is ? ;)


@ gamer : koopt gij dien DFI ook ? (ik heb daar anders nog wel interesse in ;))

Gamer

Legacy Member
wil desnoods die PIV er nog bij nemen als je wil.
vraagprijs ?

Krulle

Legacy Member
ik wil er desnoods nog die ddr booster bij nemen maar meer heb ik echt niet nodig.

€225 afgehaald voor

P4 3.0
DFI mobo
Soltek mobo
DDR booster

koensa

Legacy Member
brechtVM, no deal .
Of wel allesweg zoals zij nu is, ofwel houd ik het.

Ja ik heb 2 boden van 225 Euro.wat nu?

Voor mij zijn die boden al goed, tmag verkocht worden, maar aan wie dan?


Ik wil niet met dat shuttle mobotje in overschot zitten.
Gamer geen intresse in booster?
Krulle geen intresse in shuttle?



(heb ook nog 5200 en 440 ter beschikking(beiden agp))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan